Gå til innhold

Etterlyses: Mørk VW Touran / Skallet man ca 30 år. Oslo/Akershus

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Hvis noen kjenner til en mørk grønnskiltet VW Touran av nyeste type, eid av mann i 25-35-års-alderen med normal/krafig kroppsbygning, og blank skalle, så er jeg interessert i alle tips.

Hadde et hyggelig møte med fyren idag, som vil føre til anmeldelse hvis jeg finner ham.

Hvis dette virker kjent, vær snill og send meg en PM:)

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden det er så stor undring, så kan jeg jo fortelle.

Han prøvde på en fullstendig idiotisk forbikjøring helt i slutten av et flettefelt på Slemmestadveien i går, på min høyre side, så jeg ikke var langt ifra å treffe noe for å ungå ham. Ble greit forbannet, og viste ham fingeren. Så fulgte han etter meg hjem (2 min ca), rev opp døren på bilen min, klinte til meg i trynet, og stakk.Satt fortsatt i bilen med sele på osv, så jeg rakk ikke komme meg ut før han allerede var igang med å rygge, så fikk ikke engang tatt reg.nr på bilen hans.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg hadde no iallefall røkket å kjørt etter..for være måte på..var i en liggnende situasjon selv..

nektet en gubbe å kjøre forbi, så da han endelig kom seg forbi så bråbremset han og hoppa ut av bilen. Kom da mot meg åpna døra og her tenkte jeg "jaja han drar vel til", neida han såg litt rart på meg da jeg var litt mørkere i huden så sa han bare "skal ikke gjøre noe! men bare ro ned kjøringa neste gang!" så gikk han..:hellothere: men det var litt sånn kjipt der og da:P men faen så e flirte i ettertid:titties:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er meg. Noe du ville si med fingeren din i dag?

Fleip altså.. Men seriøst, det er helt utrolig hvordan gærninger tar seg til rette i trafikken, og dersom du finner vedkommende og får anmeldt han, så håper jeg han mister førerkortet. Sånne folk har ingenting i trafikken å gjøre.

Har opplevd mye rart selv, det verste jeg har vært med om var når jeg lå i et påkjøringsfelt i tetteste påsketrafikken ever, og akselererte ut på hovedveien. Bak meg i påkjøringsfeltet lå det en utålmodig jævel i en Mondeo diesel, med bilen full av kjerring og unger, ski og bagasje. Han skulle på død og liv forbi.. det endte nesten med førstnevnte, da han nesten traff meg og motgående biler som kjørende på veien. Kan si jeg ble en smule varm i topplokket da.. ringte politiet med en gang, og fulgte etter vedkommende - som etter det jeg kunne dømme begynte å bli skikkelig nervøs fordi jeg fulgte etter han. Jeg hadde kun tenkt å forklare han på en "enkel" måte at jeg ikke aksepterer å bli satt i fare av en drittsekk som ikke har tid i tetteste påsketrafikken. Han tok mer og mer sjanser for å riste meg av, og han klarte det tilslutt. Gadd ikke ta de samme sjansene. Om politiet fikk stoppet han vet jeg ikke, men jeg synes utrolig synd på unger og kjerring i den bilen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider