|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Heisann. Nokså uvanlig Ø.K, men prøver for moro skyld, for å sjekke om noen eventuelt har dette liggendes. Ønsker å kjøpe brukt/ny panser-BH til en Golf 2. Bør være i relativt grei stand, uten skader ol. Har du, eller noen du kjenner dette liggendes uten at det er i bruk, så si ifra her, eller send meg en PM. For de som ikke vet hva dette er, så slenger jeg ut et par bilder for sikkerhets skyld: Bør være tilsvarende eller tilnærmet lik som på bildet, altså med de 2 "flapsa" som skal hindre at BH'en blafrer når man kjører. Pris blir vi enige om, om det er noen som har dette til meg. Mads Kristian Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Opp. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 opp å hopp Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hehe:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Opp i det håpet om at noen har det jeg er ute etter. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Du kan jo bestille herifra http://www.autobra.co.uk eller sjekke ann ebay.de. er ikke mange som har slikt i norge og i alle fall ikke til salgs:sombrero: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, har tenkt til å bestille ifra Autobra om ikke noen her har dette. Tenkte jeg skulle sjekke her sånn for moro skyld:) Kunne jo hende jeg hadde flaks, og at det var noen som ville selge meg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Til toppen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tja. Opp. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Oppetibumpelidumpesumpepølsemedlompe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Bump. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hmm, snodige greier at ingen har dette til meg. Eller? Uansett, bump. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Je har em BH je!! Mamma bruker den ikke lenger.. trurden passer golf!!! 50kr?? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Je har em BH je!! Mamma bruker den ikke lenger.. trurden passer golf!!! 50kr?? Artig... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Tja, ikke så veldig artig igrunn. Je har em BH je!! Mamma bruker den ikke lenger.. trurden passer golf!!! 50kr?? Mor di sine BH'er har jeg mer enn nok av fra før, Jonas. Legger igjen en her hver gang hu har vært på besøk, så nei takk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg