Sn0mann Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Tja, ikke så veldig artig igrunn. Mor di sine BH'er har jeg mer enn nok av fra før, Jonas. Legger igjen en her hver gang hu har vært på besøk, så nei takk:) dere er noen griser :boxers:lol: Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Tusen takk. Prøver så godt jeg kan:) Men noen som har panser-BH da? Sendte mail til Autobra her om dagen, men fremdeles ikke fått noe svar. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Bump. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Huhei. Fikk plutselig svar ifra Autobra, så da kan man legge denne tråden her død. Da blir det bestilt i nærmeste fremtid:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg