ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hei! Fikk den emblemfrie grillen jeg bestilte fra TMtuning idag men må ha vært alvorlig feilvare... Festene knakk bare man så på dem så jeg må ha ny. Noen som vil anbefale noen? Evt har en liggende å slenge? Enkle lykter... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Om det er feilvare som du påstår, så hadde jeg klagd jeg. Har jo krav på ny om ikke produktet er som det opprinnelig skulle ha vært. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Orker ikke, gidder ikke... Hehe, må ha ny fort! Den tålte ikke mye hvertfall... knakk som tørt brød! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jeg har type bonrath.. den er meget fin!:) jom, har jeg hørt ser ut som en slalombakke (ujevn!" Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja jeg ser på den de har på NBS, mulig den kan være noe.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 den bontrath? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nei, usikker på produsent... men de har to varianter der som er emblemfrie Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ok! bonrath skal vell være ett meget bra merke det tror jeg!! eller, folks`? :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tror jeg må justere litt på klarglasslyktene jeg monterte her om dagen også, har mistanke om at de har litt med det å gjøre... huff, tålmodighet er en dyd.. men bilen ble meget fet med klare lykter/sideblink og klare blinkere i fanger da :D Hadde gledet meg til kronen på verket med emblemfri grill, men neida, så heldig skulle man ikke være! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jeg kjøpte den som er illustrert på de røde bilen på NBS. Denne er fra FK Automotive, og har holdt godt så langt. Og da medregner jeg skruing i toppen for grill lista, og av - på flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 bonrath er en av de bedre... selv har jeg FK eller JOM tror jeg.. er iallefall ikke noe problemer med at den ser ut som en hoppbakke! men at festene knakk må jo være din egen feil? eller.. egentlig er det jo helt vanlig at disse knekker innimellom.. men mine sitter nå der dem.. selvom jeg har hatt av og på grillen uttallige ganger Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 jeg har type bonrath.. den er meget fin!:) jom, har jeg hørt ser ut som en slalombakke (ujevn!" Jo, menne dette dreier seg spesielt om rallyegrillen JOM produserer. Rillene nederst buer. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 tror jeg hadde jom grill på gamlegolfen, det var ikke noe særlig.. dårlig passform og festene knakk, satt jo etter jeg stripsa den med 10 strips da, men vil tro bonrath grillen er av litt bedre kvalitet:D Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kjøpte meg FK grillen på NBS idag :) SÅ får vi se om den duger... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg