Gå til innhold

Emblemfri Grill.. Hvilken?

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk den emblemfrie grillen jeg bestilte fra TMtuning idag men må ha vært alvorlig feilvare... Festene knakk bare man så på dem så jeg må ha ny. Noen som vil anbefale noen? Evt har en liggende å slenge?

Enkle lykter...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må justere litt på klarglasslyktene jeg monterte her om dagen også, har mistanke om at de har litt med det å gjøre... huff, tålmodighet er en dyd.. men bilen ble meget fet med klare lykter/sideblink og klare blinkere i fanger da :D

Hadde gledet meg til kronen på verket med emblemfri grill, men neida, så heldig skulle man ikke være!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonrath er en av de bedre... selv har jeg FK eller JOM tror jeg.. er iallefall ikke noe problemer med at den ser ut som en hoppbakke!

men at festene knakk må jo være din egen feil? eller.. egentlig er det jo helt vanlig at disse knekker innimellom.. men mine sitter nå der dem.. selvom jeg har hatt av og på grillen uttallige ganger

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har type bonrath.. den er meget fin!:)

jom, har jeg hørt ser ut som en slalombakke (ujevn!"

Jo, menne dette dreier seg spesielt om rallyegrillen JOM produserer. Rillene nederst buer.

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider