Gå til innhold

Ubrukelig politi???

Ranger emnet


BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Originally posted by k9v

Ei natt for ei stund siden stod en venn av meg bak posten i Sandnes og venta på avisene, klokka var vel mellom 02.00-02.30. Onkel kommer sigende rundt hjørnet og kjører inn til der han står bak posten. De spør hva han gjør der osv., han forteller at han kjører aviser, men det var ikke godt nok. Førerkort og vognkort måtte vises... Bilen var rimelig nykjøpt, så vognkortet stod ikke i hans navn, og kopi av salgsmelding hadde han ikke med seg. Onkel ville sjekke om bilen var stjålet, og fant dermed ut at det var begjæring på skiltene hans. Skiltene ble tatt på stedet, og han fikk ikke lov å kjøre ruta med bilen. Uflaks :rolleyes:

 

Hvordan faen får man begjæring på en ganske ny bil? Hadde han vært treig med å betale noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt kvalm av å lese denne posten om hvordan purken forskjellsbehandler og tar seg til rette! puke

lå bak en up-bil på tirsdag, den hadde 110 i 80 sona....

på vei hjem fra jobb på onsdag lå jeg etter en up-bil som holdt 70 fra 40 sone og inn i en 30 sone, den bremset bare ned pga den fikk rødt lys....

 

lurer på hva som hadde skjedd hvis det var den som lå bak meg... :rolleyes:

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zlinky

blir helt kvalm av å lese denne posten om hvordan purken forskjellsbehandler og tar seg til rette! puke

lå bak en up-bil på tirsdag, den hadde 110 i 80 sona....

på vei hjem fra jobb på onsdag lå jeg etter en up-bil som holdt 70 fra 40 sone og inn i en 30 sone, den bremset bare ned pga den fikk rødt lys....

 

lurer på hva som hadde skjedd hvis det var den som lå bak meg... :rolleyes:

 

Kanskje de var på uttrykning. Det er ikke krav at onkel blå bruker blålys/sirener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10 finner på mye rart de...

stod på den lokale råne plassen

hadde vært der i over en halvtime

så svinger purken in... kommer bort til min bil og en sierra som stod vedsiden av min bil og skulle snakke med sjoførene av de to bilene...

"du ser så skyldig ut" var det først pol10 mannen sa

joda de babla ivei om at en hvit 240 og en ford med vinge hadde kjørt om kapp i byn nå nettopp....

jeg hadde vært der i over en halv time og det er sikkert bare 50287465807234650872364 andre hvite 240'er i byn

jaja... så var det den forden med vinge da... (stod bare 3 av dem akkurat der og da :p ) hmmm... da hadde dem ikke no og ta oss for... utenom... jeg og sierran måtte kjøre vekk...(ca 10-13 råne biler der) og bare jeg og sierran som måtte kjøre...

er litt tette purken avogtil

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Lokal råneplass?? Er det parkeringsplassen ved markedet?

Har rulla forbi et par ganger og sett at der står det noen og ni-glor hver gang jeg ruller forbi :-)

 

joda er nok det :p

 

hvilken bil er det du kjører? siden dem glor sånn?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om at jeg måtte slutte å burne så ille jeg...

 

Kom inn på aka i Askim og parkerte sammen med en kompis, så kom purken, tok seg et par runder på plassen før de gikk ut av bilen og bort til oss...

Purken sier: "Du må slutte å burne sånn, det lukter svidd av bilen din..."

Jeg: "hæ? Har nettopp kommet jeg..."

Purken: "Særlig. Fått melding om at en liten hvit bil har drivi å burna her vi. Og du har den eneste lille hvite bilen her..."

Jeg: "Jeg har da ikke burna her, for jeg kom nettopp.. Og hvis du trur at denne bilen orker å legge en ryker tar du feil, den orker knappt 90..."

 

Da smilte purken og gikk videre...

 

Det bør legges til at dette var tidlig en lørdagskveld og at jeg kjørte en kadett d 1.2s med 205/60/13 dekk.. At den skulle orke å lage noe annet enn svidd clutch er å drømme... Men den luktet svidd pga massiv oljelekkasje.

 

Og det var en hvit golf 2 som hadde burna... Bilene er jo tross alt så like...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår