Gå til innhold

944,945 Interiør? passe dette?

Ranger emnet

fast_740

Anbefalte innlegg

hvor mye han har gitt for sitt trenger ikke bety noen ting for hva du må gi for det, kommer jo helt an på hvor du får delene fra osv

jaja... men lurte bare=) eller var det deg som kjøpte den 940 delebilen?

kan si det på en annen måte... hva ligger et komplett delskinn/skinn interiør på? til 940...fra-til pris!

skal sette opp et budsjett til bilen skjønneru!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 940 delebil ja:)

heh sette opp budsjett..for åsi det sånn, sett av lønna di til budsjett, så tar du heller bare av den det du MÅ ha utenom, så går alt annet til bilen!

jeg skulle egentlig ha sort skinn til min, og da hadde jeg et 940 sett på gang i swiden og da skulle ejg gi 2.5 mener jeg å huske..eller 3.5.. bare setene du skal ha eller komplett med ALT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 90 modell...

mye ga du for det du har gjort?

Ta det med ro min venn....

Eg skal fortelle deg ka eg har betalt for mitt intriør.

Viktig er å vite at det er Volvo CLassic sport som kommer fra en 98 mod. Det er delskin Grått og i meget bra stand. Det var gått 26000 km når eg kjøpte det. 0 sprekker elle ugjevnheter i dørtrekkene som er en liten sykdom spesieilt de grå dørtrekkene har hatt. Så er det med den eike listen i dørtrekket, dash bord vel å merke fra en 740 90 mod med grå under del. dette for å spare meg masse arbeid ved i steden for bytte til 940 dash. eg kjøpte dette for 3 eller 4 år siden... husker ikke helt... hehe..... og da gav eg ca 10000 for alt. det blelevert pent å pyntlig sortert i små poser. Og super strøkent.

Dette er av den typen stoler som ligner på de som var i senere mod av 960 ikke V/S 90 de har noen litt andre stoler. eneste var at 940 stolene framme er litt mer bøttette enn 960 stolene. ikke mye.

Her har du ett par bilder fra intriøret... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898&page=9

c/d stolpene er ikke byttet og det samme med ett dekksel på dash bordet.... Så viss noen har det dekselet som er ved passasjer siden opplangs der med Radioen og så er jeg intrisert i det type grått. Det samme gjelder til c og d stolpen.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider