A.H Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Sykla hjem fra skola i dag og da jeg skulle krysse vein ved dragvoll kom denne skyline'n drønnende forbi, hørtes godt at det var endel uoriginalt under pansret,en HKS IC og nå styling. Klarte ikke se hva forno styling det var men virka som bodykit og en passe stor spoiler på hekken. Bilder av denne saken? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 kan det være den "autofil skylinen"? farge? r33? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 var det en r33? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 den var ikke hvit da? med stor aluvinge på bagasjen og blå vinyl på siden? Tror ikke den er gt-r riktignok, men hører greit at den kommer Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Er ikke sikker iomed at den kom ved hovedveien og jeg akkurat hadde kryssa den :) Var svart og var heller ikke den "autofil-skylinen" heller var for mye styling til det, og ja, er ganske sikker på at det var en R33 :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Marius sin det:) Er en R33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Grom tralle, spessielt me tanke på motorn for den hadde uoriginal wastegate virka det som :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 å? Bilen går rimelig greit den ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 marius sin er ikke svart.. den er blå.. men er veldig mørk da.. men hva skal han på dragvoll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 marius sin er ikke svart.. den er blå.. men er veldig mørk da.. men hva skal han på dragvoll? Marius sin er svart.. og han bor da vel like ved dragvoll..... :hellothere: Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hehe, okei.. da har du ikke sjekka synet.. ta å gå å se nermere på den du.. :P den er mørkeblå.. det veit jeg.. hvis han ikke har lakkert den i det siste da.. han bor ikke like ved dragvoll.. han bor på heimdal sammen med broren sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ehh.. trur Wicked har temmelig bra syn jeg.. Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 å guud??? still deg ved bilen å se.. please.. jeg bønnfaller deg.. jeg veit at den er mørke mørke blå.. har sett den mer enn de fleste.. var med på en av jomfrurundene jeg.. han sier det selv at den er blå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fatter ikke at vi diskuterer hvilken farge det er på bila!! det er veldig mørkt ja.. men ikke svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 fatter ikke at vi diskuterer hvilken farge det er på bila!! det er veldig mørkt ja.. men ikke svart.. Tror du ikke jeg vet hvilken farge jeg har på bilen min? Du kan få lakkoden min også hvis du vil..... Dessuten bor jeg på Jakobsli enda, er ikke ferdig med å pusse opp huset enda vi.. Men hold oss til topic til trådstarter.. Nok BS Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg