Kaikill Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hehe... kjenner du å marius???? ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 fatter ikke at vi diskuterer hvilken farge det er på bila!! det er veldig mørkt ja.. men ikke svart.. HAHAHAHA. Latterlige mann! Du sitter faktisk å prater til eieren. Er Wicked sin bil jo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 HAHAHAHA. Latterlige mann!Du sitter faktisk å prater til eieren. Er Wicked sin bil jo:) HAAAA..BUUURN!:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hahah:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 kan ikke fatte å begripe hvorfor du sier det... du sa jo selv til meg at den var mørke blå? kan du ikke legge ut et bilde da? altså jeg mener at svart er svart.. ikke lysesvart..? omg? legg ut bilde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 kan ikke fatte å begripe hvorfor du sier det... du sa jo selv til meg at den var mørke blå? kan du ikke legge ut et bilde da? altså jeg mener at svart er svart.. ikke lysesvart..? omg? legg ut bilde da? Unnskyld meg... Bilen er jo svart, ikke lysesvart eller grønnsvart eller va du nå vil kalle det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Så fantastisk latterlig! utrolig at det er mulig.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 lysesvart! haha, dagens Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 HERRE jeg er ikke sikker da ffs! Kan godt vært mørkeblå og for alt jeg veit. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hva med om marius legger ut et bilde av skylinen sin? så får vi klarhet i dette, før det blir snakka bort.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 han har bestandig sagt mørkeblå til meg.. hvorfor skal han begynne å si noe annet nå? uff... for en uberteit diskusjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 han har bestandig sagt mørkeblå til meg.. hvorfor skal han begynne å si noe annet nå? uff... for en uberteit diskusjon.. Du som påstår ting du ikke har peiling på da. Alle ser jo den er svart. Det bør jo du også se, som satt på jomfrutureN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 den var ikke så dum nei :) svart som natta den der ser det ut som Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 noe bilde av frontn? Var nemli det jeg så mest av ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 noe bilde av frontn?Var nemli det jeg så mest av ;) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg