Mandel Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 mye skal du ha for'n? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 mye skal du ha for'n? Han snakka om ca 1000 til meg :P On T: Pen bil, syns den har litt driftestuket jeg da Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 mye skal du ha for'n? 285k.. må ikke selge den.. Så får jeg ikke det jeg mener den er verdt så blir den kostet på i vinter.. så får vi se hva den duger til. :thumb MEN!! jeg selger den ikke til noen i nærheten av tr.heim.. Hvis jeg selger den så vil jeg ikke se den igjen.. Kommer bare til å angre meg.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelgirl Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 MEN!! jeg selger den ikke til noen i nærheten av tr.heim.. Hvis jeg selger den så vil jeg ikke se den igjen.. Kommer bare til å angre meg.. Skjønner deg utrolig godt.. var en sykt fin bil;) Siter 96 Opel Vectra B [Kurtegutten] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jepp er overbevist nå var ganske sikkert den der gitt ;) Er jo så "mange" skyline i byyn for tia så vet jo aldri :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Bilen står parkert i jakobsli ? eller ? er forresten 2 skyline`er der :) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Bilen står parkert i jakobsli ? eller ? er forresten 2 skyline`er der :) Står kun EN her... den andre er plassert et annet sted i byen.. Uten at vi skal gå nærmere inn på adresse på noen av de... Vil veldig gjerne beholde bilen min.. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 er sikker på at der 2 stk skyline i jakobsli, men sier ikke at det er 2 av den samme gtr varene.. står en nesten på toppen og en der men tar av i nærheten av bunnpris Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 d er ikke en skyline, men en ombygd opel :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg