lknest Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Skal montere volvo's orginale oljetrykksmåler på min 230k, og da veit jeg at man må ta ut den greia ved siden av filteret og sette i et t-stykke der. Har kjøpt inn t-stykke og føler. Men hva skal fra føleren og til måleren? Er det en ledning? Kan man ta ut den greia fra blokka utenom at all olja kommer ut? http://i93.photobucket.com/albums/l66/Knestang/Photo-0140.jpg her er det bilde av føler og t-stykke, men hva skal fra den som står ut på høyre side av føleren og videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hei, du må ha en ledning ja, med mindre du har en føler med WLAN eller bluetooth. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hei, du må ha en ledning ja, med mindre du har en føler med WLAN eller bluetooth. haha.. så highteck er det ikke gitt.. Men sprute det olje når jeg tar ut den greia? Er bare å koble inn t-stykket, sette på følerene og trekke ledning til måleren så funker det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 haha.. så highteck er det ikke gitt.. Men sprute det olje når jeg tar ut den greia? Er bare å koble inn t-stykket, sette på følerene og trekke ledning til måleren så funker det? er vell bare å prøve det, merka no fort om olja kommer:) har ikkje hatt olje på motoren når eg har hatt av den dere Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Nei spruter nok ikke, olja er i bunnpanna.. Du setter jo på plass t-stykket med trykkgiveren og trykkontakten (som er den gamle) og kobler den svarte kabelen der den var, altså på trykkontakten og trekker ny ledning til oljetrykkmåleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg