Gå til innhold

Klarer forsterkern høytalerne og subwoofern

Ranger emnet

Lapskaus

Anbefalte innlegg

Lite spørsmål til, dette gjelder kabler! Har aldrig vært noen cd-spiller i bilen eller høytalere. Hvilke kabler vil jeg trenge? har en Pioneer DEH-P6800MP

liggende og luka bak der den skal sitte sitter det ingen kabler å sette spillern i, så jeg antar at jeg bli nødt til å legge kabler der og... noen som har forslag til kabelsett til spillern + overnevnte komponeneter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg opp strømkabel fra batteri, husk 10A sikring så nær batteri som mulig. Denne kobles til den gule ledningen i ISO pluggen på spillern. Den røde kobles til tenninga på bilen.

Antenna er bare mulig å koble ett sted.

Deretter kobler du bare signalkabler og remote bak til forsterkeren(e), tut og kjør :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske trangt ja, men hattehylla er noe sånt som 92 cm bred, 30 cm høy og 31 cm bred, fronthøytalerne får jeg bare lage i glassfiber i kickpanel eller noe lignende.

Hverken T4-10 eller RFW-10 trenger stor kasse så det skal nok gå bra.

Og nettopp TRC-6 settet passer spesielt bra i små kasser.

Har akkurat laget 6 liters kasser til sånne i arbeidsbilen min!:D

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg driter i Lil'Wonder serien og heller kjører en xstream serie til frontsettet. http://www.soundstream.com/amplifiers-xstream.htm her ligger dem informasjon på bunnen, hvem av de på bunnen der kjører best med 2006 TRC.6N Tarantula 6.5 Component

XTA880.2 er en glimrende forsterker til prisen. Mye pulver og trekker det meste av fornuftig utstyr. Har vært borte i folk som har byttet ut rimelige 1500W kl D monoblokker til fordel for denne.

Skal du ha SS, er også TRA880.5 et alternativ å vurdere. Kombinert med en RFW bass og TRC komposett vil du være på god vei til noe som funker bra. Et rimeligere alternativ er Picasso bassen, ytedyktig, og ikke galen pris.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanken var å kjøre: Picasso PCA1500D 1500 Watts x 1 sammen med Soundstream T4-10 SPL subwoofer og XTA880.2 sammen med TRC.6N Tarantula 6.5 Component

Jeg mener nå det er bedre å kjøre aktiv deling i front.

En LW4-580 vil spille mye bedre enn en XTA880.2.

Xtreme serien til Soundstream er billigserien, men etter at lil'wonder serien kom på markedet kommer XTR serien til å fades ut, da lil'wonder er bedre komponenter.

Har du vurdert Picassoserien til å drive frontsettet?

Da får du forsterkere som matcher utseendemessig.

Feks PCA4.520.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider