Jonolav95 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 spotta denne på skolen i dag... Toyota stilte ut noen biler pga NM i billakkering ble arangert i dag:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 veldig rååå celica :P er vell tt`n ja ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Er bilen lakkert? Dvs at det røde er lakka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 det røde er bare klister Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ohhh! den var fet. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 så den jeg og.. går også på byåsen kan jo legge ut et par bilder jeg også tokkiddie Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hei Ser at dere har fått med dere den siste skolebilen våres og det er jo hyggelig. Ser det er litt feil info rundt denne. Bilen er sort og alt annet er foil og klister som er lagt på av et firma som driver med slikt. Hensikten er jo og vise frem hva Bauda-konsernets opplæringskontor for bilfag driver med og har ingenting med NM i lakk å gjøre. Gå inn på http://www.bilmekaniker.no og klikk på nyheter vist dere vil vite mer. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 den var utrolig feit! lækker styling :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Styling fra APR btw :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 er japse vet du. dårlig med bakhjulstrekk på dem hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 veldig rååå celica :P er vell tt`n ja ? :P Går du på Brundalen btw?:P sorry O.T Men kor i tr,heim va herre? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 er japse vet du. dårlig med bakhjulstrekk på dem hehe. Så det du sier ar att japser ikke lager bakhjulstrekk ??:angry: :rockets :wonder: kan jo ramse opp en hel haug til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg også... du kan jo hute deg på treff så kan du se hvordan land bilene som drifter er fra... er ivertfall ikke mange golfer som drifter der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 kan det stemme at jeg så denne på prøveskilter i asker for noen dager siden? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 dæven, skamfet ! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg