Konrad Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kan det stemme at jeg så denne på prøveskilter i asker for noen dager siden? Det kan hende det, den har blitt kjørt litt i Asker da vi har jobbet litt med den hos Toyota i Asker. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 er japse vet du. dårlig med bakhjulstrekk på dem hehe. Årets kommentar?:fatality: Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Går du på Brundalen btw?:P sorry O.T noop, men bruker å vær der en del.. en del kompiser som går der =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 åja=)suns æ så dæ sklianes inn der en dag sjø=) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Leste feil med en gang, så jeg trodde det sto "NM I Bilparkering" hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 åja=)suns æ så dæ sklianes inn der en dag sjø=) hehe :) kjører den eller en svart lexus ;P kommer an på dagen :) sorry ot :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe :) kjører den eller en svart lexus ;P kommer an på dagen :)sorry ot :P så det var du som sto og preika foran kantina en dag, med no folk på scooter :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 OT:nm i kokkekunst har jeg hørt om men nm i bil lakkering var uvanlig, er vell nm i alle yrker nå Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 så det var du som sto og preika foran kantina en dag, med no folk på scooter :) var nok det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 heh jau da var det vel deg jeg spotta på bilby'n en dag og med civicen, mandag forrie uke vil jeg tro :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 heh jau da var det vel deg jeg spotta på bilby'n en dag og med civicen, mandag forrie uke vil jeg tro :) hvordan bil du kjørte da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 er japse vet du. dårlig med bakhjulstrekk på dem hehe. hmm.. ble skeptisk nå.. har ikke jeg japansk bil? :hvaskjera :P:P Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg