Gå til innhold

Hva trur dere om denne?

Ranger emnet

DBakken

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en golf 1 til da den jeg har bruker vel mye bensin og kjøpe en diesel som bruksbil. Så i avisa og der var det gjammen en golf 1 TD tilsalgs og ringte eieren. Siden den sto i avisa så har jeg ikke noe bilde eller noe særlig tekst men kan si det jeg vet om bilen. Litt usikker om jeg skal kjøpe den da det er noen feil/mangler med den.

* Håndbrekket (Bremsene skal vist være bra så enten må det strammes eller bytte vaiere)

* Eksosen er det noe problemer med (Ukjent årsak)

* Kun 1 sett med felger med helårsdekk. 3 dårligere dekk og det ene dekket er reservehjulet.

* Litt rust, men ikke noe som skal være farlig

* Bilen må EU godkjennes

Ellers så skal bilen være grei. Eneste jeg stusset på var motoren. Denne er vist en 1,8 TD fra en golf II. Den er godkjent ombygd i vognkortet, men trudde det ikke fantes 1,8 L TD motorer. Motoren har tuslet 135 000 km.

Eieren krever 8k får bilen og syns det virker litt mye da det er litt småtteri med den. Hva trur folket om bilen? Er den vert det? Har jo litt å prute på da siden det er en del småting og at den må Eu godkjennes.

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gratiss da.. :) hehe

Takker.

Har henta bilen nå. Bilen fungerer ganske bra og blei ganske overaska at bilen gikk så bra som den gjorde. Selv om det er en TD så hadde jeg ikke forventa at den skulle gå så bra.

Er diverse ting som må gjøres på den, men skal gå over den i morgen da det er lyst ute. Det som bekymrer meg mest er et stort hull foran ved førersiden. Virker som en jekk har gått igjennom kanal/gulvet her og laget et stort hull. Fikk ikke sett på det skikkelig nå, men skal se nærmere i morgen på det.

Edit: Fiksa noen leifer.

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider