Gå til innhold

elendig reklame for Max power

Ranger emnet

Jonolav95

Anbefalte innlegg

Her er din gratis utgave av Max Power... Bla bla bla...

Dette er et tilbud til deg, hvis du ikke vil fortsette som abonnement trenger du ikke foreta deg noe og du vil ikke høre noe mer fra oss.

Dette stod i brevet som følgte med gratis bladet. Fikk for 2 dager siden nytt blad med nytt brev og giro pålydene 145 kroner.

Kan du forklare dette?

Som jeg har sagt opptil flere ganger i den andre tråden som handler om dette - når det kommer inn flere tusen bestillinger er det vanskelig å unngå feil. Kast giroen, behold bladet og send meg en PM med navn og abonnementsnummer, så skal jeg sørge for at det blir stoppet.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står ikke det klart og tydelig i BETINGELSENE, man må krysse av for å få et gratis blad, hva som kommer til å skje etter å ha mottatt bladet?

Jo. Problemet er at enkelte som har hoppet på det første tilbudet (hvor du fikk et gratis blad og et tilbud om å fortsette, men hvis du ikke svarte fikk du ikke mer) har blitt satt opp med abonnement og fått en regning på 145 kroner.

Alle jeg har fått melding fra med navn og abonnementsnummer (tre stykker) har jeg sørget for blir stoppet, og dere får ingen purring eller flere blader. Hvis dette har skjedd med noen flere, send meg navn og abonummer så sørger jeg for at det blir stoppet.

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Problemet er at enkelte som har hoppet på det første tilbudet (hvor du fikk et gratis blad og et tilbud om å fortsette, men hvis du ikke svarte fikk du ikke mer) har blitt satt opp med abonnement og fått en regning på 145 kroner.

Alle jeg har fått melding fra med navn og abonnementsnummer (tre stykker) har jeg sørget for blir stoppet, og dere får ingen purring eller flere blader. Hvis dette har skjedd med noen flere, send meg navn og abonummer så sørger jeg for at det blir stoppet.

Espen

Kunne du svart meg på mitt innlegg også?

"Hvis du ønsker å fortsette abonnementet vil du motta dine neste tre utgaver av Max Power til kun kr 75. Etter introduksjonsperioden vil ditt abonnement automatisk fornyes til kun kr 145 for 3 utgaver"

Jeg fikk gratis blad. Og idag fikk jeg ett blad til, med en faktura på 145kr. Burde det ikke vært en faktura på 75 kr, så en på 145 når jeg har motatt de 3 bladene?

Hvis det lille krysset som bekrefter at man har lest avtalen er bindende, burde vel dere også holdt dere til avtalen og sendt meg 3 blader for 75kr før dere sender meg regningen på 145kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops.. Hehe.. jeg begynte å tvile litt.. har betalt alle regningene jeg har fått fra max power jeg, jeg tok også 3 bladers tilbudet, med high octane 4 (???)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det lille krysset som bekrefter at man har lest avtalen er bindende, burde vel dere også holdt dere til avtalen og sendt meg 3 blader for 75kr før dere sender meg regningen på 145kr.

Selvfølgelig! Send meg en PM, så skal jeg sørge for at regningen blir redusert fra 145 til 75 kroner.

Det gjelder også eventuelle andre som har samme problem - hvis dere fikk ett blad gratis og deretter en regning på 145 kroner skal denne kun være 75 kr. Send meg en PM med navn og abonummer evt adresse så fikser jeg det med én gang.

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, det er jo bare 75 kroner da.

Jeg har 0 i inntekt, og jeg abbonerer på Max Power, Gatebil, og Autofil!

Må jo klare og spytte opp noen kroner..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider