skibstaen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 er de noen som vet hvor eg kan kjøpe annen type tre intrejør til min 850T5R ? Siter Volvo 240GLE Turbo Intercooler med datasprut å div snacks :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Originalt, eller sånn ettermonterte greier du klistrer på?:iconsm Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Skal du bytte vekk tre-interiøret i en original T-5R? Er nok mer enn en sjel her på forumet som bytter bestemora si bort hvis det er tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 er de noen som vet hvor eg kan kjøpe annen type tre intrejør til min 850T5R ? http://www.Realcar.se Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne850 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 er de noen som vet hvor eg kan kjøpe annen type tre intrejør til min 850T5R ? Du får ikke kjøpt mitt i allefall! Treinteriøret var jo originalt da, så da må du nok kjøpe interiøret fra et vrak, og det er kanskje ikke så lett å finne. Det klistre-på-greiene er langt fra like fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg