Siggen2 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 har en v70 2001mod, brekket tar forferdelig dårlig, så på skivene bak og de er slitt ujavnt, vet ikke om bremsene bak tar bra eller dårlig. kan det være kalypperne eller er det andre kjente problemer? foresten så på mekonomen.no til bilen at det også er bremseband til bilen, kan vel ikke stemme, det er vel bare klosser eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nv70r Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Det er egne bremseband til håndbrekket, som ligger inni trommelen på bremseskiva. Bremsecaliperene brukes kun til brems. Siter Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen2 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk for det, men jeg holder på og skal ta av skivene bakhar fjernet calipperne..de sitter no sinnsykt, har løsnet sèt skruen men neida:) må de 4 andre skruene ibakkant også fjernes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 finn frem hammeren og bank på skiven. Da skal den komme løs. Løsner du de 4 skruene løsner du hele navet. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen2 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 takk for kjapt svar, prøvde det men jeg feiga ut for jeg var redd jeg slo den i stykker:) men da skal jeg prøve engang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 slå på der skiven er festet mot navet, ellers kan du ødelgge skiven, skivene ruster fast mot selve navet. Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen2 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takker takker folkens, da ordner det seg sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg