Gå til innhold

nyoverhalt b21et og 2 doble 45 med innsug

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

nyoverhalt b21et. nye pakninger, nye lager, ny turbo. ikke innkjørt.

komplett med el-nett, sprut, servopumpe, dynamo, clutch, starter, oljekjøler, ic.

 

hbo 5000,-

 

 

har også 2 doble dellorto dhla45 med helt nytt ap innsug til rødblokk. høystbydende. (bare innsuget kosta 1700,-)

 

motoren sendes helst ikke..

 

ring 91538679 eller pm

 

rakkestad østfold

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyoverhalt b21et. nye pakninger, nye lager, ny turbo. ikke innkjørt.

komplett med el-nett, sprut, servopumpe, dynamo, clutch, starter, oljekjøler, ic.

 

hbo 5000,-

 

 

hva er egentlig den B21ET motoren god for? 250hk?

hva slags turbo sitter det på den? bilde?

Hva topp sitter det på den motoren?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg svarer litt jeg:D B21ET klarer 250-300hk orginalt. M-råder. orginalt heter turboen Garrett t0313 og funker til ca 250hk. B21ET ble levert med 160 topp.

 

Er den toppen noe bra? Bedre med 530 turbo topp?

Hvordan er veggene i blokka, antar at de tåler mye pga borringa.

Klarer K-jet å følge med opp mot 250hk? Eller brude man bruke annen innsprut?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den toppen noe bra? Bedre med 530 turbo topp?

Hvordan er veggene i blokka, antar at de tåler mye pga borringa.

Klarer K-jet å følge med opp mot 250hk? Eller brude man bruke annen innsprut?

 

 

Orginal b21et turbo klarer ikke noe mere en 220hk max

k-jet`en klarer ikke noe mer en rundt 200hk

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja. jobba litt mye så har ikke fått svart.

 

nr 1. gasserne er uten filter, komplette med innsug. kan ikke tenke økonomisk forbruk med 2 doble gassere heller..

 

nr 2. b21et'n har 398 topp, følger med en a-kam, det sitter en uorginal t3 bytteturbo på den, smidd veiv orginalt, m råder ja. k-jet henger med knapt opp til 250 med oppshimsing av bensintrykk og diverse annet justeringer..

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjort noe bearbeiding med denne toppen?

Er det mulig å komme å se på motoren?

Har du kvitteringer på lagere, turbo'n osv? Er greit å vite at den er skikkelig overhalt til den prisen.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår