Gå til innhold

Noen spørsmål:

Ranger emnet

Sokki

Anbefalte innlegg

Kan du omformulere den første setningen din, fikk ikke helt med meg hva det skulle bli..? :)

Angående senkesett, så er vel justerbart en vinner, da kan du skru det til den høyden du vil slik at du kan frakte last, samt at den blir greit stiv.

Koster omtrent like mye som det gjør å kjøpe senkefjærer og sportsdempere (noe du må ha om du skal ha det stivt). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dyrt blir det hvis man skal skifte på motor slik at R kommer ned til høyre en opp til venstre? er mye diggere feeling føler jeg...

Tenker du på reversen? Vet ikke om du får girkasser der reversen er der du vil ha den, men tror det er lettere å bli vant til den du har enn å bytte kassa. Det er et helvetes arbeid, pluss av selve kassa koster noen tusen og..

Ang senkesett, så får du jo alt mulig.. Justerbart er kanskje en tanke, hvis du vil ha det stivt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Golf 2 er det vertfall det, bomgira en del med gamlegolfen før jeg ble vandt til det..

I tillegg slapp jeg å trykke ned for å komme i revers, så ikke alltid det gikk fremover selv om det var planen.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Golf 2 er det vertfall det, bomgira en del med gamlegolfen før jeg ble vandt til det..

I tillegg slapp jeg å trykke ned for å komme i revers, så ikke alltid det gikk fremover selv om det var planen.. :D

:hammer

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter en liten plastikktapp der som skal hindre deg å få den i revers uten å dytte ned, billig og lett å fikse.. Men hadde samme problemet på min gamle Golf 2 :) Ble bare vant til det..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider