Gå til innhold

Tømmer garasjen for deler (volvo)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags farge har stolene, er det selve stolen som er gåen eller er stoffet også ødelagt?

er svarte stoler. kansje litt falmet svart farge på dei..men er skinnet som er ett par hull i. og so slitasje på venstre siden...

tilfelle 4-500kr max for dei evt..og må nesten hentes kansje

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det vel egentlig ikke så interessant. Var trekket som var viktigst igrunn. Har ikke noen OK vinterhjul liggende foresten?

okej..emm..ikkje sikker faktisk..henter ny bil i helga..muligens eg får med nåken vinter hjul på den..15" hjul i tilfelle

har funnet meg nåkren greie vinterhjul på jobb "lavprfil" hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris på:

servo tannstang (740/940) - må være GOD

fjærer fremme (740/940) som ikke er segne/kappet - ikke senkefjærer

fjærer bak, multilink, som ikke er segne/kappet?

hadde alle delene på delebilen, men solgte heile bilen..måtte vist nokk vekk fort..men eg å en kompis skal kjøpe ein 740 til no i helga..kan finne ut ka vi skal ta for delene då..skal vere alt du er interisert i

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris på:

servo tannstang (740/940) - må være GOD

fjærer fremme (740/940) som ikke er segne/kappet - ikke senkefjærer

fjærer bak, multilink, som ikke er segne/kappet?

hadde alle delene på delebilen, men solgte heile bilen..måtte vist nokk vekk fort..men eg å en kompis skal kjøpe ein 740 til no i helga..kan finne ut ka vi skal ta for delene då..skal vere alt du er interisert i

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har du de orginale turbo felgene?? trenger egentlig bare en, pris?? evt alle 4?

felger i det hele tatt til volvo 244?? 81 mod

1

har bare turbo felger til 740, uten senter kopper/dekselene i midten..1000kr for dei uten dekk eller 2000kr med piggfitt, dekkene er brukt ca ein halv sesong

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...