Vwgolfii Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jeg har et prosjekt på gang, og nå har jeg klart å rote meg opp i et hjørne fullt av spørsmål:) Bilen er en Golf II.. Det jeg har gjort så langt: Støpt igjen den nederste lommen med plass til 6,5" element.. Skal pensle over det "innfelte" området i dørpanelet med polyester for å få en glatt flate og lakkere det.. Så var det problemet.. Resten av dørpanelet skal trekkes i skai/vinyl, noe som jeg aldri har gjort før.. Hvordan jeg skal legge det rundt det innfelte området (som er støpt av glassfiber), hva jeg skal lime med eller hvordan i jeg i det hele tatt skal gjøre dette uten at det ser helt på trynet ut? Det jeg ser på som den største utfordringen blir jo å skjule kanten, og om jeg legger skai dobbelt så vil det vell bli ujevnt eller noe? Og stolene.. Tenkte jeg skulle snitte opp det gamle trekket og kappe ut delene etter det gamle.. Noe jeg bør være obs på, og er dette en enkel prosess visst jeg tar meg god tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 driver med samme prosjekt på min bil ell er i prosjekt stadiety enda,leiter etter sted med fornuftige prisewr på skai...har du funnet fornuftige priser? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ta dere en titt på http://www.installbay.no , de har fornuftige priser på alt dere trenger til dette... Kan også anbefale at dere tar en prat med Autod her på forumet, er han som har bygget den oransje Pioneer Civicen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Syns de prisene på skai var litt voldsomme der.. Jeg kjøper med en lokal møbelfabrikk.. Der betaler jeg 140kr meteren.. Betaler ca. 50kr literen for polyester m/herder.. Det er selve prosessen jeg er litt skeptisk til.. Hvilket lim jeg skal bruke, hvordan strekke og hvordan skjule synlige ender mest mulig.. Var inne å såg på prosjektet til autod.. sykt imponerende.. Skal mase på han litt senere, må løpe nå:P Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg