Torak Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Som topic sier så er høyre el vindu på en kamerat sin A3 1.9TDI deffekt. Vinduet vil hverken opp eller ned som dere da sikkert skjønner, så hvor mye koster det å fikse noe sånt? Må ny motor til s.lås til for å få fart på greiene igjen eller? Evt. vanskelig å gjøre på egenhånd? På forhånd takk for alle svar! :thumb Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei! Det samme skjedde på min A3... da var det selve vinduheisen som var gåen og ikke motoren...Jeg kjenner en som har skrudd på audi i alle år,så han fixet det for meg,var en del arbeid,må av med "innmaten" av døren og av med vinduet. Men har du peiling,så går det greit å gjøre det selv! Jeg betalte vel 1300,- for ny heis på audi senteret! Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 jeg har samme problem med førerside. Mitt vil ned, men ikke opp innemellom, så jeg har bare koblet fra hele greien. Skal få tatt det ved neste service. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg