Gå til innhold

Hvorfor "gidder" vi ikke å diskutere på Amcarforumet?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okay dette er det mest aktive amcarforumet men det betyr ikke at selve forumet er bra, det som er bra her er de som henger her. Selve forumet (hvordan det er laget å hvordan tilbudet er) er otroligt dårlig.

Andre forumer har MYE bedre tilbud, man kan kjøpe å selge, det er spesialiserte forumer (lakk, motor, felger......).....

Her er det forbud for å selge,kjøpe å bytte, det er rette å slett jæ....li dårlig.

Få tak i deler er EN vesentlig del av i vart fall min bilhobby.

Håpet at moldestukforumet skulle ta av, men det ser ikke ut slik.

Det er faktisk vanskelig å forstå hvorfor vi envises med å være her, hvorfor går vi ikke over til moldestuket eller amcar forumene? Er det for at vi som liker amcar er så konservative......?

Det er MANGE andre spesialiserte forumer som er bra uten at andre en de som er spesielt innteresert henger der.

Skulle virkeligen ønske at vi sammlet beveget oss over i amcar eller moldestuket forumene forumer med et brett tilbud tjenester.......men vi henger her.... :-(

Ja, du er en av de som egentlig ikke vil ha oss på dette forumet, men over på noe annet....

Ser bare nå hva guttene ønsker å få til med 2 gen camaro og pontiac, ser spor etter hinting om den siden overalt....

Vet ikke om dette vil komme til å funke over lengre tid...

ikke noen neg. tanker om at det bør bli lite besøkt, men det er jo de samme nikkene der som her, det som "spesial" forummene kanskje ikke tenker på er vel at sånn som f.eks tråden min har trukket MANGE hit til amcar delen som aldri hadde gidde å se her....

Vi er jo en stor flokk her som er aktive litt over alt ser jeg:)

Jeg synes også det er trivelig å se på diverse som andre holder på med ikke bare amcar.....

Se bare på Zatzy, der er det ekstremt få delforum, men MASSE mennesker.

De fleste "kjente " navnene er der, også mange norske...

Jeg hadde en runde å klikket på diverse spesialtråder nedover lista her i bunn, å da er det jo MANGE av disse som det aldri er folk på....

FJÆRN de er min mening...

selv om jeg har en camaro stående så her jeg vel aldri tenkt tanken på å rulle ned til camaro tråden å legge noe der!, for det er jo ikke folk der:shake

Da velger jeg jo denne "amcar" delen for der er vi jo alle, å leiter man etter noe så svarer vi jo så godt og fort vi kan!

Men å fått en felles K/S tråd under amcar hadde vært topp.

Hadde jo ikke blitt noe mere surr om volvo, bmw, wag,ford hadde fått sine egne felles K/S tråder?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit med amcar tråden, stå på, Det er helt kjempe at det er så mange som er innpå disse sider, og kommer med innfall, synspunkter, og lignende. Det skjer tross alt noe her hele tiden, Savner vel kanskje litt mere diskusjon om enkelte tema, street race foreks, sesongen er jo på hell, men det går jo ann å planlegge litt. Synes forøvrig at det er helt konge med denne tråd, den er jo for oss som ikke helt tenker standard hele tia, og har forstått at gamlebiler ikke bare er hjulkapsler og krom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med bilforumet trur jeg er at at så mange som ikke har peiling (ett godt eksempel er meg) svarer på ting de ikke veit sikkert, eller ikke har peiling på..

Jeg prøver og sjerpe meg jeg da men..

Det er jo det som også er det beste her, at ordentlige stilte "teite" spørsmål lærer en noe av, når det blir spurt og svart enkelt og riktig.

Har selv kommet smygende med spørsmål til de store guttene, men er en da seriøs, så forstår folk at en rett å slett ikke vet...å da er de fleste villige til å vise og prate!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi etter å ha vært innom der en tur nå som du har lagt ut adressen....

Så kikket jeg innom der....

For meg så var der mye sørgelig lensnig...noe bra, men meste går i samme ånden som resten av Amcar norge med sine flotte amcarklubber fulle av 40-60 åringer som tror de eier hobbyn,bilene skal for all del være orginale og forrandring... det gjør de:puke: ....

og når en ser litt statistisk på det....

Så var det jo hele 280 brukere der inne i forumet....

Hvor mange av de er aktive på en dag??

Å når det var hele 22 pers innom som mest på en gang...16 juni....

Ja da forteller vel det det meste, om hvorfor vi holder oss her!

Til opplysning.... så var det nesten 1.000 visninger av MIN tråd her på amcar delen i går!:disco

Hei.

Hehe, der tok du orda ut av meg, jeg titter også mye på andre forum, eneste tingen jeg ikke ser etter på bilforumet er kjøp og salg, da hopper jeg til ppf(bmw) zatzy, nitroz osv...

Jeg er mye på Norsk Mustang Club forumet, men det er egentlig like moro som å spole med feilhjulstrekk syntes jeg. Jeg skulle bare ønske folk her inne var generelt mer ydmyke, da tror jeg ting hadde blitt bedre og "stemningen" hadde vært finere på hele bilforumet...

Mvh :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi er ganske snille mot hverandre på bilforumet.net. Særlig her inne på amcar forumet er det skikkelig ok stemning.:happyhappy:

Er ikke få ganger jeg har tenkt at "den og den hadde det vært artig å møte på ordentlig en dag.."

Håper det fortsetter på samme måten.:sombrero: :thanks:

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider