v740 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg har en b230a som er stilt til 98 oktan. Jeg skulle fylle på shell, men nå har d eikke vanlig 98 lengre, bare den v-power 99 oktan. Jeg prøvde den, og bilen gikk faktisk mye reinere og virka som den fikk litt mer krefter. Er det skadelig for motoren om jeg fortsetter å kjøre med den bensinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Nei det er ikke skadelig såvidt eg vet. Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ikke noe problem. Visste faktisk ikke at Shell hadde begynt med 99 oktan. Den var jo dyr da. Kan jo blande den ut med 1/3 95-oktan for å spare penger :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg