PrinsWilhem Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 hehe, mulig ikke så bra satt på, dog min første felg modding i photoshop.. TSW Reflex.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Prøvde så godt jeg kunne å få på felgene som du ville ha Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Tok bilen på en prøve spinn jeg! :D Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Jeg syntes bilen gjør seg best med felgene du har på jeg..... Det første bildet altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg syntes bilen gjør seg best med felgene du har på jeg..... Det første bildet altså:) Ja av de forslagene som har kommet her må jeg nok si meg enig. ;) Men syns felgene mine er litt kjedelige... kanskje jeg bør bruke penger på andre ting i stedet for nye felger? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 litt dekor er også tøft... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 kan noen mekke momo sport felgene på bilen min? i 16". Se hvordan det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Prøv TSW Pace og Imola hvis du vil ha mange eiker.. peeeeene felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Her er mitt forslag Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by m4gnus litt dekor er også tøft... Jeg synes felgene på m4gnus sitt forslag var bra, men dropp dekor... jeg synes det blir stygt.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Bruk heller tiden din på å tone rutene dine litt du... IKKE KJØR SÅNN RÅNESOT, med 90% sot på alle rutene... kjør svakt sotete ruter, så det ser originalsotet ut... det synes jeg blir tøft.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Måtte bare ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Toning er bra ja! har vært inne på tanken. Og hadde vært fint om noen hadde klart å få på momo sport felgene på bilen min. i 16". Det blir vinterfelger antakelig. sommerfelger får jeg vente med.. jeg vet hva jeg skal ha.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by NoLimit Toning er bra ja! har vært inne på tanken. Og hadde vært fint om noen hadde klart å få på momo sport felgene på bilen min. i 16". Det blir vinterfelger antakelig. sommerfelger får jeg vente med.. jeg vet hva jeg skal ha.. :D Og hva er det da? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Lite bidrag .. Ble litt tricky med at felgene har feil vinkel og ingen skiver etc .. Men men .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg