stigare Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by bmw-bergen Og hva er det da? Noe som jeg tror kommer til å bli veldig pent på denne bilen. :D Får se det an litt. får jeg bra pris slår jeg til. Originally posted by TBI Lite bidrag .. Ble litt tricky med at felgene har feil vinkel og ingen skiver etc .. Men men .. Ja men man ser jo sånn ca hvordan det blir. Men tror jeg ikke skal ha riktig så store vinterfelger. hehe.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 19" neste sommer Stig Are?? Jaha... er så små felger på "ny"-bilen, at det blir stort å komme opp til 17" neste sommer for meg... Så jeg er på utkikke etter RÅ 17" (4x108) :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Don T 19" neste sommer Stig Are?? Jaha... er så små felger på "ny"-bilen, at det blir stort å komme opp til 17" neste sommer for meg... Så jeg er på utkikke etter RÅ 17" (4x108) :cool: Nei det blir nok 18" tenker jeg. Men har funnet ut hva jeg skal ha. Men tror det blir dyrt. Så får se det an. Blitt cossieboy?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by NoLimit Blitt cossieboy?? Dessverre ingen cossie....:( Sjøl om det ligner...:rolleyes: :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Don T Dessverre ingen cossie....:( Sjøl om det ligner...:rolleyes: :cool: oki! ja syns det liknet fælt på en cossie. Gratulerer med ny bil da! Jeg som hadde håpt å få en tur i cossie a gitt! (Blitt litt mere tid til bil nå. Er blitt ungkar ama) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by NoLimit oki! ja syns det liknet fælt på en cossie. Gratulerer med ny bil da! Jeg som hadde håpt å få en tur i cossie a gitt! Får je meg Cosworth, så ska du få sitte på du.. Blir kanskje itte helt det samme i en "vanli" Sierra... (Blitt litt mere tid til bil nå. Er blitt ungkar ama) Huff da... Slikt som skjer. :( Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 et forslag fra meg.... får se om jeg finner flere felger å prøve med ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Mine Bidrag: :D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 et forslag til... Enkei RS5 Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 orginalt er best :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg