Gå til innhold

19 åring ble tatt i 170 km/t i 60-sone

Ranger emnet

VolvoMan

Anbefalte innlegg

Så det du sier er at, jo senere på kvelden og mindre biler det er på veien jo mer ansvarlig er det å overskride fartsgrensa?

Så det du mener er at det ikke er forskjell på å kjøre fort når det er andre biler i nærheten og når du er alene på veien..?

Er heller ikke snakk om hva som er ansvarlig, men derimot hva som er forsvarlig...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

3ganger fartsgrensa blir aldri forsvarlig.

Ikke påberop meg meninger som jeg aldri har ytret..

Var ikke det jeg spurte deg om heller..

En trenger ikke hete Lassie og spalte atomer på fritiden for å forstå at det er formildende å kjøre svin når du ikke er til fare for andre enn deg selv kontra å gjøre det når andre er i umiddelbar nærhet.

Betyr fortsatt ikke at en kan bryte fartsgrensene og forvente å slippe fra det ustraffet..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du mener er at det ikke er forskjell på å kjøre fort når det er andre biler i nærheten og når du er alene på veien..?

Er heller ikke snakk om hva som er ansvarlig, men derimot hva som er forsvarlig...

Ja du kan vel si det sånn. .;

Er det FORSVARLIG å kjøre i 80-90 soner med 1,5 meter med vei mellom biler?? sånn egentlig ?

Er det ANSVARLIG av schtaten å bygge veier sånn at man passerer hverandre med 1,5 meter i 80-90 km ?

Det synes jeg burde diskuteres..

Kan ikke bygge bedre/bra vei, fordi statskassa skal bli ENDA større...

Er DET ansvarlig da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en kompis av han som kjører og det er en kadett gsi 2,0 16v men astra gsi fanger og m3 skjørt og sveisa luke fult styla ja ja ok fyrn heite christian er fra andøy

ja må ikke disse folk fra andøya :P

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er større skjangs at man dør enn overlever hvis hastigheten er mer enn 70 sier de fra satans vegvesen som var hos oss på skolen, men man kan vel legge på litt så er det riktig. bilbelte er lurt å bruke uansett syns jeg.. en jeg gikk på skole med døde for en uke siden fordi han ikke brukte belte...

han føyk gjennom ruta men bilen var rimelig hel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange tosker her inne på bilforumet, som best av alt liker å sitte på forumet å spamme ned hele jævla forumet, istedenfor å være ute på veien å kjøre bil/gris.

(ikke det at noen av de største moralistene her inne har hverken kunnskap eller bil til å kjøre gris med, 80% av folka her er som foreldra sine, vanlige gjennomsnitts tapere som bare er kvasi interessert, dere har det bare i kjeften)

Handler ikke om hva man synes er tøft eller ikke, men om hva man synes er GØY.

Dere, slappe treige dritere, som ikke greier å håndtere en forbikjøring på en uoversiktlig strekke engang fordi dere er for feige og for treige, synes det er morsomt å sitte her og drite ut han som ble tatt, det tør dere, mens andre, som han som ble tatt, faktisk synes det er GØY å kjøre gris (regner med det var derfor han gjorde det)

Dere har faen ikke noe med å moralisere og drite ut folk på den måten, dere kan heller se på dere selv, og finne ut at dere er mer tragiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange tosker her inne på bilforumet, som best av alt liker å sitte på forumet å spamme ned hele jævla forumet, istedenfor å være ute på veien å kjøre bil/gris.

(ikke det at noen av de største moralistene her inne har hverken kunnskap eller bil til å kjøre gris med, 80% av folka her er som foreldra sine, vanlige gjennomsnitts tapere som bare er kvasi interessert, dere har det bare i kjeften)

Dere, slappe treige dritere, som ikke greier å håndtere en forbikjøring på en uoversiktlig strekke engang fordi dere er for feige og for treige, synes det er morsomt å sitte her og drite ut han som ble tatt, det tør dere, mens andre, som han som ble tatt, faktisk synes det er GØY å kjøre gris (regner med det var derfor han gjorde det)

Dere har faen ikke noe med å moralisere og drite ut folk på den måten, dere kan heller se på dere selv, og finne ut at dere er mer tragiske.

Er vel ikke så mye annet enn å flire av noe sånnt.

nei, vi er ikke slappe treige, men vi har fornuften i behold.. som tydeligvis mange har mistet, sansynligvis når de datt i bakken ved fødselen.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt på nokk idioter som tror de er verdens beste sjåfører etter ett par år med lappen, og som er TØFFE nok til å ta forbikjøringer på uoversiktlige plasser. Skal du bevise at du er så forbanna tøff så kan du heller spille russisk rulett med deg selv, FØR du setter deg inn i bilen. Mev vær så vennlig å hold andre utenfor.

At noen, slik som deg, synes det er gøy å kjøre som en idiot er jo i grunn tegn på at noe oppe i topplokket ikke er helt som det skal. Er det gøy å havne i en front mot front kolisjon fordi du kjedet deg og var ute å moret deg med å kjøre som en tulling? At det er gått greit så langt er ikke tegn på at du er god sjåfør, det er bare tegn på at du enda ikke har hatt uflaks.

Håper du enten vokser fra disse holdningene og finner deg en ny hobby, eller blir lam fra knærne og ned.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

er det så vanskelig a er det en gammel japse ell nioe så er et bare og finne seg en hammer og knuse tennings låse og få noen kammerater til og kjøre seg hjem så kan man bare si att bilen hadde blitt stjålet. og jeg har litt erfaring med hvor lite biler tåler for jeg har vraka 8 stykker på 5 år nå. jeg er jo bare 16 år men jeg har fått en del erfaring da kjører på en gammel skogsvei som er 1.6 kilometer lang og der har jeg fått alle bila som jeg har hatt i over 100 og dete r ikke bare bare og holde det på veien der det er hester som løper minst 5 ganger i uka og det er humpette og dvingette som faen.

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så vanskelig a er det en gammel japse ell nioe så er et bare og finne seg en hammer og knuse tennings låse og få noen kammerater til og kjøre seg hjem så kan man bare si att bilen hadde blitt stjålet. og jeg har litt erfaring med hvor lite biler tåler for jeg har vraka 8 stykker på 5 år nå. jeg er jo bare 16 år men jeg har fått en del erfaring da kjører på en gammel skogsvei som er 1.6 kilometer lang og der har jeg fått alle bila som jeg har hatt i over 100 og dete r ikke bare bare og holde det på veien der det er hester som løper minst 5 ganger i uka og det er humpette og dvingette som faen.

Jeg vil påstå at det er skummelå gi sånne som deg lappen i heletatt, når du sier du har vraka 8 biler allerede. og du er bare 16 år!! Og i tilegg så kjører du gris på veier du vet det er hester som kommer:hvaskjera

Du kan umulig tenke mye på konsekvensene hvis du kjører på noen av disse? Du er ikke tøff da, du er DUM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det er skummelå gi sånne som deg lappen i heletatt, når du sier du har vraka 8 biler allerede. og du er bare 16 år!! Og i tilegg så kjører du gris på veier du vet det er hester som kommer:hvaskjera

Du kan umulig tenke mye på konsekvensene hvis du kjører på noen av disse? Du er ikke tøff da, du er DUM!!

vedder en tier at han kan å kjøre bedre enn deg allerede:fatality:

og du..husk, der du har 50 sone så vet du at der er unger, hold 20km/h!!!! DU VET ALDRI NÅR EN HOPPER UT, tenk slik så kan du like gjerne sove restn av livet:hvaskjera

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. blir krangling for hver gang det kommer en post om råkjøring her på forumet :)

Tror ikke vi blir enige uansett

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider