Oleee Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Har lett meg grønn etter 125a flate sikringer, siden den jeg hadde røyk, og da er jeg på jakt etter en slik en, bare i 125a som sagt: Noen på forumet som sitter med slike sikringer som ikke bor lange biten unna Oslo? Trenger sårt en slik sikring, helst fort som fy..:thumb Anyone? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 http://www.morel.no ;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hvorfor AKKURAT 125? Klarer deg vel med en på 150A eller noe da? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sikringer anskaffet og er i boks! :thumb Takk for rask respons gutta! Det lå bare en 125a sikring der fra før og tenkte at det var denne jeg "måtte" ha, men tydeligvis ikke? Kan noen fortelle meg konsekvensene ved å ha en 125a og 150a? Hmm..:doh Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kjekt at det ordnet seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Sikringen skal stå i størrelse til den ledningen du bruker. I ditt tilfelle blir det + kabelen som går bakover fra batteriet til forsterkerne regner jeg med? Sikring skal da altså ryke før ledningen eventuelt blir overbelastet, blir varm, smelter og brenner. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg