RuuDpus Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 En ting må du huske... Om du skal kjøpe fra utlandet(tenker ikke på megabillig nå) så bør du tenke deg nøye om... Om du kjøper i norge får du service fra stedet... tar du kontakt med forhandlere kan du få bra tilbud... Om du kjøper i utlandet og du får problemer med varene, så tror jeg ikke bare det er å smile og sende en mail, så har du varen ferdig fiksa etter 10 dager... Personlig ville jeg absolutt kjøpt i norge... Bare si hilken ting du trenger og budsjett og hvilken lyd du er ute etter, og send mail til ulike forhandlere... Ville absolutt kjøpt i norge... har personlig kjøpt av lydibil.no og installbay.no, og den servicen du får der, og den hjelpa om det er noe, den tror jeg ikke du får på en hvilkensomhelst nettbutikk i utlandet... Og fra utlandet må du vel i tilegg betale både mva og en god del ekstra frakt... edit: det er flere her på forumet som har erfaring både med 3004spl og dy9412, slik at du kan få vite hva folk mener om dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Tusen takk for hurtige svar :) Drar somsagt ned på Torshov imorgen (Lørdag) og ber dem sette opp ett oppsett til meg! Tipper de får det til ganske greit :) Har endel rabatter, både hos Torshov og Bilxtra så tar en runde imorgen jeg :D Tipper det blir 3004SPL Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg