Gå til innhold

BMW 316i lydprosjekt.

Ranger emnet

Z_AGO

Anbefalte innlegg

Jeg og Ruzlebiff skal nå lage litt lyd i Min lille 316i.har noen standard høytalere i bilen fra før av, men de skal bort så fort som mulig.

har ikke helt 100% alle delene som skal inn enda.. men de kommer i løpet av neste uke tenker jeg! =D så det blir spennende! så mangler vel egentlig bare en kondensator. men det koster da ikke allverden

men aller først må jeg tenke litt på hvordan i all verden jeg skal legge opp alle kabler, sette forsterkerene osv. (forslag tas i mot med takk!)

hva slags type forsterkere osv. samt bilder kommer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik! da har vi i dag lagt kabler og det tok sin tid, fant jo faen ikke hullet fra panseret og inn i bilen. bilen var jo ikke frien å få i fra hverandre i det hele tatt mener jeg da! =P

og seff klarte jeg å ødelegge noe! bare en list da.

Bilder kommer i løpet av kvelden eller morgendagen.

har en sonyspiller

1 monoblokk - infinity Reference

1 forsterker - rockford fosgate punch forsterker.

alle kablene! =P

2 * 12" polk bassere

ting som kommer inne i løpet av uken:

en kondensator.

hattehyllehøytalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi noen bilder inne! litt dårlige fordi jeg er litt for kjapp med kamra! også glemte jeg seff å ta bilder!

dette er hvertfall begynnelsen på noe :)

Dorull, monoblokk, basskasse, forsterker, og en av platene inni bilen

25-09-06_1723.jpg

Basserne og mat og kassa!=P

25-09-06_1724.jpg

noe som er tatt ut og noe som skal inn i bilen!

25-09-06_1725.jpg

Fruen og Ch leker seg litt mens vi andre legger kabler!

25-09-06_1726.jpg

2 av 3 kabler er lagt inn 1 igjen

25-09-06_1727.jpg

baksete, hva er det?

25-09-06_1728.jpg

også strømkabelsiden.

25-09-06_1731.jpg

og de fortsetter å leke! hehe

25-09-06_1733.jpg

Vi måtte virkelig til med tungt skytts for å få av batteri a gitt!

25-09-06_1734.jpg

Batteri er endelig koblet av

25-09-06_1735.jpg

Vi prøvde å finne et hull til strømmen, men det gikk ikke helt som vi forventa med en gang! tok sin tid. Her fant vi feil hull!

25-09-06_1737.jpg

Og endelig fant vi riktig hull, rett under batteriet! vanskelig å se på bildet pga dårlig bilde.

25-09-06_1809.jpg

basskasse og resterende sto igjen etter denne dagen. fikk faktisk bare lagt alle 3 kablene. tokk virkelig sin tid. men det fikses i løpet av noen dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah *pekke og le* madde kan jo ikke ta bilder for alt i verden joh! :D

Vel... z_ago fikk med seg en nisse igår til å sette inn basskasse og forsterker, så nå er det også gjort.

Tok vel bortimot tidenes dårligste jordingspunkt, så det må jeg legge opp på nytt. :shake

Sånn for å hinte til hvor mye kunnskap "nissen" har: når jeg kom til åstedet sleit de med at basserne kutta når de spilte høyt... Jeg fikk z_ago til å starte bilen og... NEIMEN, sjå på den... der funka det jo med en gang!

Da må alle gratulere Z_ago både med bursdag og lappen! :D :hondakick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da hadde vi vist et lite tilbakefall på prosjektet her.. hadde et lite uhell for 4 timers tid siden jah! jeg fant en buss + noe vann! og fant glatt ut hva vannplanging vil si!=P

trykte hele fronten på venstreside a gitt. og da fikk jeg et problem, den klarer ikke gå på tomgang! Noen som vet hvorfor den ikke går på tomgang?? også trenger jeg en blinklykt! noen som har en til salgs? alle lysa lyser fremdeles da!=P

dette er skadene forran

30-09-06_1728.jpg

30-09-06_1729.jpg

30-09-06_1730.jpg

skadene bak

30-09-06_1731.jpg

Også bygde jeg en basskasse! har putta den inn i bilen nå da! skal ta bilde senere hvordan det ser ut inni!

27-09-06_1802.jpg

Edit: Tatt med mobil, ikke klag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider