Mustang95 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 I tillegg har du misvisning på speedometer :) Er ikke alle som har det, min er like nøyaktig som GPS'n jeg testa det ut med. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Dette her med hvor fort du kan kjøre forbi en foto boks uten og bli tatt tror jeg alle må prøve ut selv med sine respektive biler og dekk, :D Skal du være sikker kjøp motorsykkel:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Jeg merka ikke blitsen... Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Er ikke alle som har det, min er like nøyaktig som GPS'n jeg testa det ut med.Pga feil rulleomkrets eller dårlig kalibrert speedo så kan det vel skje sånt, men flesteparten av norges biler har feilmargin, og skal ha det. Med mindre det er D1/D eller C-bil. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg ble tatt i 70 i 60 sone så jeg anbefaler ikke å ligge 10km over:shake 132 i 80 er heller ikke å anbefale:fatality: Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jaja, får bare vente å se et par uker. får bare håpe lappen ikke ryker:p kjørte forbi sånn fartsmåler som står langsveien, ser ut som speedoen måler 11kmt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg ble tatt i 70 i 60 sone så jeg anbefaler ikke å ligge 10km over:shake 132 i 80 er heller ikke å anbefale:fatality: Du som kjørte inn mot drammen og over brua igår ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg