Gå til innhold

Hei

PimPy

Anbefalte innlegg

vurderer å bytte preluden min i denne 91 mod crx med turbo. bilen er strøken men problemet er at turboen er ødelagt, men det følger med en ny som ikke er makan. vil dette by på noen problemer? er bilen kjørbar selv om turboen er ødlagt?

håper noen kan hjelpe.

hilsen uvitende

:)

1246739-bilde2-100_2641.jpg

Audi coupè 91 mod

Peugeot 306 s16 94 mod

Vw Golf gti 88

Honda Prelude 2.0 16v 91 mod <--- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sitat fra Club-Honda forumet:

Noen som vet om den fremdeles er i like god stand som den var når "Cadence" hadde den? (Fikk inntrykk av at den var temmelig strøken da) Sett bort ifra turboen som er blåst åt helv... ....

Karrosserimessig.. Noen som vet hvordan den er der?

"Cadence" (Har ikke navnet på deg så...), du som hadde bilen før.. Er det gjort noe spes. med den i henhold til rust osv?

Hmmm...

De må ha skifta ruta bak på den nå, siden den ble knust da bilen stod i Mosjøen i vår/sommer. Noen idioter som hadde vært og kasta stein...

Den er nok i veldig god stand enda, da denne eieren sprengte turboen på vei over Saltfjellet fra Bodø da han nettopp hadde kjøpt den av "Cadence", såvidt jeg vet. Siden da, har bilen stått ganske urørt utfor Honda i Mosjøen inntil for 1-2 måneder siden.

Karosserimessig ser bilen veldig bra ut. Ingen bulker og sånt. Tviler på at det er noe rust på den heller. Stort potensiale på den bilen, vil jeg tro...

Dette er en veldig fin bil, jeg er vel en av de heldige som har fått kjøre leketøyet. Og tja...

Og om man vil ha mer gamp så er det vel bare å dra til atec og få nytt grenrør og turbo. Er jo smidd innmat allerede så. Jeg syns likevel fokus bør være på å gi den det den fortjene,r en oppshining av interiøret og coilovers / bedre understell og bremser, i tillegg var det noen foringer i understellet som måtte byttes, sjekk om dette er gjort nå.

Håper noen i klubben kjøper den :)

Var med når denne ble kjøpt første gangen i Tyskland,tightere CRX har jeg aldri kjørt. Meget god bil,og på en måte er det jo bra at den ikke er misbrukt etter Stian hadde den.Hadde jeg hatt råa,hadde jeg ikke vært i tvil..Forelsket meg tvert i denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider