Tomcos Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 100% ekte det der Bazookaen var varmesøkende, ikke rart han traff godt. Den Carl Gustafen er ikke varmesøkende nei. Håper du kødda nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hvem bryr seg om det er ekte? er dritt fett anyways :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Alt er fake som faen, blir ikke så store hull i bilen med mg-en, ser så jævli at rakettkastern er fake også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Sikker på at den ikke bare er IR søkende? Hva mener du er forskjellen på IR og varmesøkende da? Carl gustaf RFK'en er ikke varmesøkende nei, det er ingen måte å styre raketten etter den er skutt. Det er nok ikke ekte i den forstand at det er Jeremy som treffer nei, det tror jeg ikke. Det er mye regi i det programmet, Henning Solberg uttalte jo akkurat for litt siden at han vant Bob-vs-rallybil innlaget, selv om det ikke var det som ble vist på tv. (Det ble nevnt ifbm Hamster's ulykke) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 til de som lurer, RFK: RekylFriKanon :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hva mener du er forskjellen på IR og varmesøkende da? Er den varmesøkende så sier det seg selv, den søker etter varme. Infrarød er det som bl.a er i fjernkontroller osv, du "tagger" et mål for raketten. Hvordan det helt fungerer er jeg ikke helt sikker på. Men jeg skal ikke påstå at det jeg sier er korrekt, fordi jeg leste litt om Gustafen, og det er riktig, som jeg har lest, at det ikke er noen form for "søkende" raketter til den. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Er den varmesøkende så sier det seg selv, den søker etter varme.Infrarød er det som bl.a er i fjernkontroller osv, du "tagger" et mål for raketten. Det du snakker om er å 'male' et mål med laser. Brukes ikke IR til det. Men laser. IR er bare et annet navn på varmestråling. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det du snakker om er å 'male' et mål med laser.Brukes ikke IR til det. Men laser. IR er bare et annet navn på varmestråling. Ahh, beklager =) Takker for feilrettingen! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har jo og de "trådstyrte" rfk'ene, som raketten går langs ei line, husker ikke det helt korrakte navnet på dem.. så om du følger målet med siktet så styrer raketten etter målet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har jo og de "trådstyrte" rfk'ene, som raketten går langs ei line, husker ikke det helt korrakte navnet på dem.. så om du følger målet med siktet så styrer raketten etter målet. TOW?... Men er ikke dette ett bliforum? :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftstar Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tror alt er fake, bare ladninger som ligger i bilene fra før av som de setter av i lufta for å "sikkre showet".... Spes med jeremy, han er jo så utrolig full av seg selv. Siter Prosjekt Sportquattro sedan Bilen @ Rosa Ligans side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har jo og de "trådstyrte" rfk'ene, som raketten går langs ei line, Det er TOW ja. Men raketten går ikke langs en line, men det henger en line bak den som kommunikasjon med launcheren går gjennom. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er TOW ja. Men raketten går ikke langs en line, men det henger en line bak den som kommunikasjon med launcheren går gjennom. TOW ja, da husker jeg det :P Ja om den henger fast, men dere skjønte hv jeg mente:P Aldri brukt en sjøl, men sett på at dem har blitt brukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hvor mye gjør den raketten 0-100 km/t på a? Er'e twin turbo eller? Mange hk har den? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har du link til den videoen? her er hele videoen http://www.youtube.com/watch?v=4ilL4wICrEs Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg