Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

Oljebytte hjalp ikke, så nå er det vel ut med motoren igjen. Bytte veiv og rådelagre, det er kjekt det. Spesielt når sola skinner og bygatene fylt av teens.

 

Var det nå jeg skulle sette inn lavkomp audi stempler også slenge på ei snurre.. nei.. huff, nå har jeg vært for mye ute i sola...

 

du får stikke på huggern å skaffe deg en 1,6 å smelle i mens du bytter lagr`a...

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by SpeedWell

Oljebytte hjalp ikke, så nå er det vel ut med motoren igjen. Bytte veiv og rådelagre, det er kjekt det. Spesielt når sola skinner og bygatene fylt av teens.

 

Var det nå jeg skulle sette inn lavkomp audi stempler også slenge på ei snurre.. nei.. huff, nå har jeg vært for mye ute i sola...

 

Tror enda det er noe sensor trøbbel jeg men....

 

Gåene VAG veivlagre? NEPPE!

 

Gåene VAG rådelagre? Kanskje, og de bytter du med bunnpanna

nede... Ingen vits å demontere halve nordkalotten....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

 

Tror enda det er noe sensor trøbbel jeg men....

 

Gåene VAG veivlagre? NEPPE!

 

Gåene VAG rådelagre? Kanskje, og de bytter du med bunnpanna

nede... Ingen vits å demontere halve nordkalotten....

 

Ventilløfterne tikker hele tiden. Skal kjøpe meg en billig oljetrykksmåler i morra og sjekke.

 

Rådelagrene tar jeg underfra ja.. noen som har en løftebukk i Ålesundsområdet å låne meg? :)

 

Lar bilen stå til Onsdag, da skal jeg inn på "ombygningskontroll", etter det så kan jeg begynne å skru ned bunnpanne og oljepumpe for en titt.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Senkesettet montert, registeret skrudd sammen igjen og ut på veien.. alt går som en drøm, bilen kjennes bra ut men burde kanskje vært stivere bak.

 

Kjører inn til sentrum, rister meg over brostein. Det første lyskrysset flyr jeg gjennom med Flying start. BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.... Neei, olje-buzzern. FI***.

 

Stopper, sjekker tilkoblingene på oljetrykk-giverne. Drar opp peilepinnen.. Fult der, men såvidt oljen henger på pinnen.

Lukter bensin i lang vei, og jeg setter nesa inn mot verkstedet igjen.

 

2 mil, holdt jeg meg under 2000rpm så skreik ikke buzzern, må virkelig si det tok sin tid!

 

Men fikk tatt noen bilder til fansen da.. enjoy!

 

 

_Har du kontrolert instrumentet ?

Er jo et kjent problem på vag at loddingen til "buzzeren" i instrumentet ryker... har selv hat dette problemet på min en gang. prøv med et lite dunk i instrumentet når det hyler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

sinnsykt bra.... masse creds til deg... har prøvd og fikse hjemmeside jeg.. funker litt men ikke mye sjekk ut prosjektet mitt a... kommer flere bilder på tirsdag lakkern tar og fikser alt as we speak

 

 

http://home.no/machagen/inedx.html

 

igjen masse creds til deg.. vanvittig fet.. kommer du og hjelper meg elelr??:D :D

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår