Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

 

Nei, jeg har lyst på miniatyr-skilt forann, så jeg skrur ikke noe i fangeren før jeg vet sikkert hva jeg ender opp med. Skulle helst kjørt uten, skilt er stygge. :)

 

ja til digitale-skilt!!!!! type autopass opplegg kanskje, bare mindre :cool: :D

 

har du lekt litt med bilen i photoshop? prøvd med hvite felger kanskje?

ja, eg liker hvite felger ;)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde håpet jeg skulle få se bilen din "irl" når jeg var på ferie hos fadern i Ålesund, og jaggu gjorde jeg ikke det. To ganger faktisk :)

 

Du/dere (stappfull bil, hehe) kjørte forbi oss ved Rema 1000 nede i sentrum også sto den parkert på fjellstua en kveld vi var for å se solnedgangen.

 

Enda penere i virkeligheten...

 

Fått solgt unna alle de tanklokk-platene dine, forresten? Kunne tenkt meg ei i tilfelle jeg bestemmer meg for å begi meg ut på noe risikabelt ;)

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Hadde håpet jeg skulle få se bilen din "irl" når jeg var på ferie hos fadern i Ålesund, og jaggu gjorde jeg ikke det. To ganger faktisk :)

 

Du/dere (stappfull bil, hehe) kjørte forbi oss ved Rema 1000 nede i sentrum også sto den parkert på fjellstua en kveld vi var for å se solnedgangen.

 

Enda penere i virkeligheten...

 

Fått solgt unna alle de tanklokk-platene dine, forresten? Kunne tenkt meg ei i tilfelle jeg bestemmer meg for å begi meg ut på noe risikabelt ;)

 

Bra å høre at turen ble vellykket a. ;)

 

Blir aldri tomt for tanklokk-plater! Jeg bare lager nye når det trengs. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

Ok, er litt fersk her. Kan noen forklare meg hva tuv-papirer er for noe og hva du bruker det til? :)

 

viss en f.eks senker bilen så "kreves" det at biltilsynet ska godkjenne dette og for og få det godkjent så kreves det tuv papirer (godkjenningspapirer)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

Ok, er litt fersk her. Kan noen forklare meg hva tuv-papirer er for noe og hva du bruker det til? :)

 

Tuv er en tysk prøve instans som prøver ut delene å ser at de ikke svekker bilens orginale oppførsel eller skaper noen annen fare. Etter de har gjort det lager de et godkjenningspapir som kan brukes i Norge til godkjenning.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Så her er ståa:

 

Jeg har brukt bilen endel (til søndagsbil å være såfall) så det har ikke blitt gjort så mye. Har hatt nok å gjøre uansett, flyttet inn i nytt verksted, lakket om vinterbilen (Passat) og nå skal jeg vel snart begynne å rette kollisjonskader på en Golf 4. Også har jeg jaggu kjøpt 3-dørs golf syncro. Må fikse/bytte girkasse på den, og selger Passaten. Noen interessert?

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=583007

 

Har kjøpt dash til Golfen da, fra golf 3. Men jeg skal kappe istykker og modde i hytt og gevær. Tror jeg har planen klar...

 

Har vel planen klar for hele bilen sånn sett, men pengene strekker ikke til om jeg skal ta alt i vinter. Må nesten konsentrere meg om interiøret. Litt dumt å begynne å slipe på 6 mnd gammel lakk også..

 

Jeg har brukt et halvt år på nye R20 sider også, får vel få ræva i gir snart.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår