Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thanks!

 

Montering er allerede påbegynt. Men begynner med ledningsnett og motor.

 

Det er 22 dager til avreise til Mantorp, jeg HÅPER inderlig jeg kjører Golf. Er litt i tvil om det går, men jeg skal prøve. :)

 

Perlemor er ikke lett å ta bilde av.

bak.jpg

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det artigste som finnes er å ha masse deler liggende,å bare ta del etter del å montere,å se at det ligner mer å mer på bil etterhvert så delene kommer på!

Hold oss oppdatert da.. Må jo være en mulighet til å bli ferdig på 21-22 dager,bare man blir ferdig en halvtime før avreise så går det jo,hehe..

 

Perlemorlakk tar seg best ut 'in real life',og kommer jo ikke riktig frem på bilder..

 

Må bare si grattis atter en gang, å lykke til med monteringa!

 

Keep us updated..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

visst faen skal vi kjøre golf..

 

22 dager å montere på trenger vi IKKE!

 

14 holder lenge :)

 

ledningsett i bil er noe forbanna drit...... :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

nå.. hvordan går det? flere bilder :)

 

bilen står på nye sko, den mangler radiator -- så hvis noen har en som ikke er lekk og ikke TETT innvendig i ålesundsområdet -- ta kontakt prompe pronto!

 

ellers er batteriet på plass, ramma ble sveiset inn i går.

 

motoren starter og putrer, litt kniving med digifanten for å få den til å gå på tomgang (som er vanskelig uten kjølevann..)

 

mye bråk med bare 1 endepotte, så innen vi når mantorp/bugrun er vel hjernene våres i væskeform.

 

ellers får den dører i dag, panser, luke, skjermer og fangere var sagt skulle være klar til slutten av uka.

 

vi trenger også å få rengjort interiøret - så om noen i ålesundsområdet har en tepperenser/møbelrenser (våtstøvsuger) så rop ut.

 

ellers går alt som planlagt.. tror jeg!

 

og ja, bildene er det speedweII som har på lur :-)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår