Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet

SpeedWell

Anbefalte innlegg

• Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tplassen

Se og lær du pinky!

er langt ifra så framtung som du tror...kjør en først du før du kan påstå noe..det er ikke akkurat stor forskjell.

Terje.

Det er vel bare å få sjekka vektfordelinga det.....? Liten vits å diskutere... Golfen er vel understyrt nok som den er med en liten 4er frammi der, om man ikke skal rasere alt av kjøreegenskaper ytterligere.... Or...?

Du er iaffall i mitt speil, buddy........ ;) Så det var nevnt noe speil her oppe..... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og før du begynner å krangle på det, ja, du er i hans speil, få ting er sikrere! hvis bare reima er stram og ny chip uten "plutseligskrusegav" syndromet er på plass. Eller, uansett! 4 hulstrekk og g60 må da slå vr6 i 2 er på vanlige norske svingeveier, selv i standard utgave?!

Men jo, denne blå golfen her ser nesten ut som noe en forventer å finne i bilblader. Helt sjef. Spennende og se på, og en super inspirasjonskilde til den dagen penger vokser på trær.

Få ut bilder av bilen så fort som mulig, ettersom jeg ikke selv får sett den på Bug Run grunnet en vond muntlig eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

hehe, den er grei den:)

har ikke peil når vi skal få sjekket hvem som blir igjen i speilet men:P

det finner vi nok ut på våler en gang..:)

hvilke mods har du på Golfen??

Terje.

;) Gidder ikke søple tråden mer, har egen tråd om min bil... Der står det punkt for punkt hvorfor du forsvinner i mitt speil...... ;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Men hva med deg Prosjekt rust? Bilen din rusta opp el? :P ;)

skjer nok noen ting der om ikke så alt for lenge.. :)

blir dessverre ikke ferdig til hovedtreffet på våler, hehe..

men ad projekt R20 så gikk bilen som bare FAEN, vi kjørte på 4+E kasse fra 1.8gli hele veien, og det var så nydelig rolig og behagelig..

ikke et eneste problem på veien, kun fylt på bensin og plukka litt gummi ut av hjulbuene bake (hehe..)

.. og bugrun i mantorp var suksess, og det ble 3 nordmenn som stakk av med pokkis, blant annet lupoboy som var nervøs for at en viss plastik-danske med "custom" wheels skulle vinne

spørs om det blir en artikkel i treffpunkt?

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

yes!

vi spana etter golf 2 for harde livet, hehe.. så noen få her og der :-)

da var det dere jeg passerte da, ;) dere blinka med nødblinken til meg. Syntest det var noe kjent med den golfen, nydelig farge, satt å tenkte på den hele veien til gjøvik :D

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider