Flameboy Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 tenkte jeg skulle prøve å lage en, men jeg har aldri brukt glassfiber før så resultate blir som det blir... Ett sted må man jo begynne. Noen som har tips ang bruk av glassfiber mht fremgangsmåte og slik??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 først fester du målerholderene med en provosorisk skrue, å hvis du har bestemt deg for å bruke bygge skum som fyllmasse så er det bare å klemme på det når det er tørket tar du en skarp kniv å skjærer til skummet slik at du får det slik du vil ha det. så kan du begunne å tenke på glassfiberen, smør på først et lag med sånn polyester (husk å stå i et lite rom med ingen lufting da får du en god rus:op ) nei da. ha på glassfiber på astolpen rett etter det første laget med polyester og begynn å smøre på masse polyester så når dette er tørket er det bare å skjære bort overflødig glassfiber og fin sparkle litt her å der. Lykke til. Oddvar. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Takk for beskrivelsen. Setter igang ikveld regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 hvordan er det med tilkobling til det eletriske systemet? er det vanskelig? eks. ett instrument til oljetrykk? Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 når man kjøper oljetrykks meter er det som oftest med ei olje klokke som man skrur i blokka på en ledig plass som er bare å koble til en meget enkel sak å koble denne opp. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Takker :) skal se hva jeg får gjort.. moi. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg