DjViper Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hei Hva er tørketiden på lakk?? ja..vet det er avhengig av vær og vind for å si det på den måten, men sånn plus minus!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Seks til åtte timer i 20 grader med normal luftfuktighet, 35 min. i 60 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ved bruk av standard herder og standard tynner selvfølgelig. Bruker du raskere herder eller tilsetter akslerator synker tørketiden drastisk, men da kan en få sløring og en litt dårligere finish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Tusen tak for svar:) Tviler på jeg får til 60 grader i garasjen:P, så må nok holde meg til 6-8 timers vente tid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Baselakk ?? tynnerbase?? Vannbasert ?? MS ?? HS ?? VHS ?? ensjikts ?? Klarlakk ?? klarlakk er vel i snitt på rundt 30 minutter ved 60 grader objekttemperatur, avhengig av hvilken type klarlakk det er og hvilken herder du bruker Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hva med baselakken da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Alt slik info står i tekniske blad, for den lakken du kjøper. Ikke verre en det. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg