Gå til innhold

audi 100

Ranger emnet

Audi100 2,3e

Anbefalte innlegg

sjå på bilen min du, det e en 84 modele audi 100

Det er ikke det vett....De har latet som de har bygget den om...Også har de banket inn nytt chassinr....

Og til trådstarter. SELVFØLGELIG går det ann... På VACN forumet er det en som har satt inn en BMW M5 6'er i en audi V8'er....

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det vett....De har latet som de har bygget den om...Også har de banket inn nytt chassinr....

Og til trådstarter. SELVFØLGELIG går det ann... På VACN forumet er det en som har satt inn en BMW M5 6'er i en audi V8'er....

no skal du få heile historia til bilen

Brukt Imp. 1984

12.12.91 Godkj.skjøtet etter skade og ombygd til 100 Tdi

23092003 godkjent ombygd til audi 200 turbo quattro,bensinmotor 162kw 2226cm

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no skal du få heile historia til bilen

Brukt Imp. 1984

12.12.91 Godkj.skjøtet etter skade og ombygd til 100 Tdi

23092003 godkjent ombygd til audi 200 turbo quattro,bensinmotor 162kw 2226cm

Man bygger ikke om en jævla grevling til quattro. samtidig så har du front fra en 200...og HELE 200'n er mye bredere enn en 100..profiler i karroseriet stemmer ikke i det hele tatt...

I værste fall så er det skikkelig jallabygg... og det tror jeg ikke det er..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bygger ikke om en jævla grevling til quattro. samtidig så har du front fra en 200...og HELE 200'n er mye bredere enn en 100..profiler i karroseriet stemmer ikke i det hele tatt...

I værste fall så er det skikkelig jallabygg... og det tror jeg ikke det er..

Den V8 du snakker om på VACN forumet er det en dame som har bygget, rett skal være rett:)

Og orginalt så er den en Audi 100fwd ombygd til Audi M5!!!!

De fleste ombygde 200 og V8 er som regel gamle Audi fwd, kappet og skjøtet sammen med en bakende med diff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den V8 du snakker om på VACN forumet er det en dame som har bygget, rett skal være rett:)

Og orginalt så er den en Audi 100fwd ombygd til Audi M5!!!!

De fleste ombygde 200 og V8 er som regel gamle Audi fwd, kappet og skjøtet sammen med en bakende med diff.

Faen jeg må se en sånn ombygd en en gang...skjønner ikke hvordan gutta får det til. Er jo toforskjellige biler men. Min har hvertfallbakende fra 200 20v og forende..så den er ikke skjøtet..bare "juksa" inn i landet :) Ikkeno sveiseshit ;)

Men til topic. Du får ned det du vil med litt arbeid...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.noen som vet om det går å sette inn en audi 200 motor(2.2t 20v) inn i en audi 100 2,3 e 89-90 mod?+ at jeg skulle ha fått tak i effektanlegg til den?

Motoren får du nedi det er ikke noe problem, effekt-anlegg får du ikke kjøpt til disse. Det må du lage selv. Jeg fikk mitt lagd hos Svendsen eksos og er meget fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e derfor det står i vogn korte mitt, godkjent skjøtet etter skade og ombygd til audi 100tdi, då sette dei på 200 bakende,

tek ombygginga i to ettaper då slepp dei nåkre avgifte eller nåke sån, va det en so ha litt peiling so sa det

Står i mitt også at den er skjøtert og ombygd..men er ikke det..

Men har du banka inn nytt chassinr forran på din da?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider