AC^ Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hehe, ja... 2800,- var med frakt å.... Jeg tviler sterkt på at den "nye" er så jævla mye bedre jeg men... Det er helt sikker bare svada for å tjene penger.. Grunnen til at den ser annerledes ut er kansje at de skal effektivisere produksjonen av dem f eks.... Den "gamle" tåler ihvertfall det folk her inne har behov for... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 diffsperre er jo mest holdbart da, hm, da er det deg jeg har observert i lillestrøm i det siste da, er vel kun deg som kjører 240 som er jente. du får ta turen innom strømmen vettu, står det flere folk, Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Gleder meg allerede. Kanskje ikke så mange blondiner med sveisa sperre men..Ha ha. :titties:kiddie Blondine som kjører volvo!! :titties:kiddie Komme hjem til meg og se på skikkelig prosjekt du da? Syns du skal bare sveise jeg hvis du ikke har noen store seriøse planer med bilen enn og bruke den og ha det gøy! Har selv hatt sveisa og syns det går fint, ekke vits i å være så pirkete! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Sveisa sperre og Volvo hører sammen. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 jeg anbefaler deg på det sterkeste og skaffe deg en orntlig sperre, sveisa sperrre er slitsomt og kjøre med og ødelegger dekk foringer etc Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Gleder meg allerede. Kanskje ikke så mange blondiner med sveisa sperre men..Ha ha. :titties:kiddie *kremt* :) Ikke no problem å kjøre me sveisa sperre... He he!! Har hatt det i ett år nå, må bare bytte dekk litt oftere... :) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 er vel kun deg som kjører 240 som er jente. Har du ikke sett flere jenter som kjører 240?? He he... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 *kremt* :) Ikke no problem å kjøre me sveisa sperre... He he!! Har hatt det i ett år nå, må bare bytte dekk litt oftere... :) nei å nei, du får sove på sofaen i natt!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ikke i lillestrøm Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 nei å nei, du får sove på sofaen i natt!! Hæ..?? He he.... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 en kompis har sveisa på sin... viner og hakker no sykt i bråe svinger=) han burna uten sperre så det gikk i stykker... bare la på noen muttere og sveisa som faen! funker fjell ennå!:P Telwinsperre=) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Sveisa sperre er SLUM!!!!!!!!!! Våga vägra aga-diffat, var det en smart svenske som sa til meg en gang.. hehe.. Jeg ville heller kjørt med åpen diff enn med sveisa.. har du store planer om å sladde villt du eller?? Det holder med regn og åpen diff for meg! Hehe.. Uansett, selvom vi går mot vinteren, så ville jeg ikke tro det er no problem å sladde med 240 når det er snø og is.. med åpen diff.. Du får så jævelig mye igjen for det, er ett helvete å kjøre med sveisa sperre.. Bilen vil så absolutt rett frem i svinger.. En ordentlig komfort-killer.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst_4 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hvor bestiller folket truetrac'en ifra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 http://www.summitracing.com f.eks Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ikkje sveis de blir for harry eller amatør messi mener no eg da.......... sliter dekk.. å er håpløst å svinge i låg fart med.. kviner å hyler i alle retninger.. Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg