VolvoLena Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei.. Er det verdt og kjøpe sperreaksel til 4000 kr eller skal jeg få noen bare til og sveise bakakselen..!? :titties: kiddie Siter 88 Volvo 244 gle (rullende prosjekt) 75 Volvo 242 tic (Vraket ;( ) 87 Mazda 323 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bedre og kjøpe en truetrack. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er sperreaksel koster da normalt 1500-2500kr, ikke 4000, da må det i så fall være noe annet enn en original sperre. Men ja, det er absolutt verdt å kjøpe sperre fremfor å sveise. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Helt kurant og kjøre med sveisa sperre, bryter såklart litt i veldig bråe svinger som rundkjøring etc men så lenge bilen er stiv gåre greit! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sliter dekk som faen + at du kan aldri stole på at sveisen holder. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Joda hvis en habil sveiser som sveiser så og ikke en som legger 2 mil med hønemøkk inni der, en sikklig sveis så ryker stikkakslingane før sveisen! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg har kjørt med sveisa diff i hele sommer nå og det funker bra:D knepper litt i rundkjøringer og på p-plasser men ellers funker det supert :) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 foringer ect får mye juling med sveisa sperre.. bilen vil også prøve å bryte seg ut i sladd om man svinger skarpt ettersom innerhjulet vil gå raskere enn ytterhjulet.. (ha kortere vei er kansje mer rett) men er en genial og billig måte å få en slapp bil til å se spektakulær ut:D kjørte endel bilcross før og hadde en 245 med B23 portet 398 topp og doble solex 45.. tipper det var ca 140 hk i den.. noen mørke kvelder snek jeg meg en liten tur ut med den og hadde oppvisning for div fjortisser.. det blei viska om 300hk og rallycross opsett lenge etterpå:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLena Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Takker for svar, ser det er delte meninger her ;) Men hvor finner jeg lettest en orginal diff brems til 1500-2500,- kan man ødelegge noe mer ved å sveise enn "stikkakslingane"? kiddie Siter 88 Volvo 244 gle (rullende prosjekt) 75 Volvo 242 tic (Vraket ;( ) 87 Mazda 323 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 h ehe ja det er artig å leke med kempi sperre:) stikkakslene kan gå i stykker men det tar lang tid... jeg har kjørt med det i ca 3-4 månder nå og merker ikke slitasje enda... men det beste er jo seff og kjøpe en skikkelig diff brems.. Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sveisa sperre er moro iallefall, jeg kjørte med det lenge på volvon min, ikke noe problem... Men det er såklart bedre med en kjøpesperre... Du får vel bare vudere hvor mye penger du har, hvor lenge du skal ha bilen osv osv Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 volvo stikkakslinger er ikke det svakeste for å si det sånn:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLena Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Tror jeg går for den bøllete metoden...lettvint....billig.. Takk for alle råd :kiss Da er det bare å finne seg type med sveiseapperat, hehe kiddie Siter 88 Volvo 244 gle (rullende prosjekt) 75 Volvo 242 tic (Vraket ;( ) 87 Mazda 323 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 så lenge du gidder å bytte bakaksel eller diff/stikkakslinger ser jeg ikke problemet med å sveise. dekk er jo forbruksvare som aldri holder en hel sesong alikavel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLena Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Gleder meg allerede. Kanskje ikke så mange blondiner med sveisa sperre men..Ha ha. :titties:kiddie Siter 88 Volvo 244 gle (rullende prosjekt) 75 Volvo 242 tic (Vraket ;( ) 87 Mazda 323 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.