Gå til innhold

UR Golf 1 på hugger

Ranger emnet

millhouse

Anbefalte innlegg

Hei.Tenkte og legge ut her at jeg vet om en fin fin senneps gul Golf1 på en hugger. Hel og komplett bil. Brunt fint interiør med hele seter og dørsider. Dashen så også veldig bra ut.

De små kromfangerene var det også. Litt skadet venstre støtfanger foran. Dørhåntakene utvendig var borte

Golf er riktignok ikke min kopp te,men denne her burde noen komme og demontere fort.

Send meg en PM hvis du er inntressert i mere opplysninger.

Mvh

Anders m

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Tenkte og legge ut her at jeg vet om en fin fin senneps gul Golf1 på en hugger. Hel og komplett bil. Brunt fint interiør med hele seter og dørsider. Dashen så også veldig bra ut.

De små kromfangerene var det også. Litt skadet venstre støtfanger foran. Dørhåntakene utvendig var borte

Golf er riktignok ikke min kopp te,men denne her burde noen komme og demontere fort.

Send meg en PM hvis du er inntressert i mere opplysninger.

Mvh

Anders m

Hviken hugger?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hvem fikk æren av dette interiør etc? :) Gjorde godt når jeg så dette var fjernet fra bilen.

Henning hente interiøret og jeg raska med meg fangere, grill, instrumenter og girkula :)

takker for tipset.

du får hilse Doffen når du er der neste gang.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen gutter, har dere ikke jobbe eller, siden dere har tid til å reise rundt å raide høggere for snacks hele tida?

(Bare spøker, for den som ble sint.)

Tommy

hehe. snaks må man ha...

jeg jobber ganske mye .så jeg kan ta meg fri en fredag eller mandag...

så da kan jeg raide alle høggerne på østlandet.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider