Astra-Driver Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 :shake Har nå flytta fra Bø i Telemark til Tønsberg. Bil interressen er på topp og jeg lurer på hvor bilfolka holder til her i området.Cruisa rundt en del timer ikveld for å kikke, masse fine biler å se, men hvor er "hovedkvarteret"? I bø er det glatt 30 biler som råner opp og ned i gata til langt ut i morgentimene. Savner d. Er dette bare et bø-fenomen el er det bare jeg som ikke har vært på de rette plassene? HÅPER PÅ SVAR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Døgnet... var der hvertfall før de begynte å bygge i området der HVORFOR VET JEG DET!!.. åja .. gikk på skole 50 meter unna Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Døgnet, hudro`n, easy24, esso kilen, esso kanalen. Er di stedene jeg pleier å være, å se folk. Har selv sett bø råninga, å kan vel egentlig skuffe deg med at det er ikke like mye her. Folk "henger" litt mer her. Skulle nok vært litt mer kjøring ja. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Døgnet, hudro`n, easy24, esso kilen, esso kanalen. Er di stedene jeg pleier å være, å se folk. Har selv sett bø råninga, å kan vel egentlig skuffe deg med at det er ikke like mye her. Folk "henger" litt mer her. Skulle nok vært litt mer kjøring ja. Ja har lagt til merke denna "henginga" ja...uff,må jo kjøre me bilane!hehe.va ein tur i horten også denne helga, virka egentlig bedre der, med tanke på råning. Fikk no tips om anebu også, men der va det ikkje ein sjel når eg kom. Må vel bare brenne heim t Bø hver helg eg har mulighet da?...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ja har lagt til merke denna "henginga" ja...uff,må jo kjøre me bilane!hehe.va ein tur i horten også denne helga, virka egentlig bedre der, med tanke på råning. Fikk no tips om anebu også, men der va det ikkje ein sjel når eg kom. Må vel bare brenne heim t Bø hver helg eg har mulighet da?...:shake hm ta turen til andebu hver torsdag ettermiddag.., har ikke vært der selv, men har hørt av kompiser at det pleier å være en del der.. ellers er ikke "råning" noe stort fenomen i vestfold.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hm ta turen til andebu hver torsdag ettermiddag.., har ikke vært der selv, men har hørt av kompiser at det pleier å være en del der..ellers er ikke "råning" noe stort fenomen i vestfold.. Har hørt om disse torsdagene ja,får opp å sjekke denna uka! Hvordan er bilmiljøet i Sandefjord da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Mine erfaringer er at Sandefjord og Tønsberg er ganske like rånemessig. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 i sandefjord er det 2-3 stkk ved tempokrysset... bare å innse det ... vestfold er ikke råner fylke... burde vel nesten flytte tilbake der bare pga det Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 i sandefjord er det 2-3 stkk ved tempokrysset...bare å innse det ... vestfold er ikke råner fylke... burde vel nesten flytte tilbake der bare pga det Etter 3års studie blir det nok til at jeg flytter tilbake ja!;) Dere bør ta dere en tur opp til Bø å kikke ei helg!er ik mer enn halvannen time herfra. http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060802/NYHET/108020154/1089/_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Etter 3års studie blir det nok til at jeg flytter tilbake ja!;) Dere bør ta dere en tur opp til Bø å kikke ei helg!er ik mer enn halvannen time herfra. http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060802/NYHET/108020154/1089/_ med fly da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 med fly da? Om du holder til ca ved Drammen skulle ikke fly være nødvendig. Men nå vet ikke jeg hva slags bil du kjører da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Synest det er dårlig med "råning" i tønsberg. Har vert det veldig masse p.g.a av pappa og bror min bur der. Men har ikkje sett noke fantastisk når eg har vert der. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Synest det er dårlig med "råning" i tønsberg. Har vert det veldig masse p.g.a av pappa og bror min bur der. Men har ikkje sett noke fantastisk når eg har vert der. Hmmmm.Nei vet.er dårlig.Meiner å ha sett bilen din;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 er ikke mye råning, men er maange gatebiler her faktisk.. ganske bra miljø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg