Gå til innhold

Hvor er rånerne i Vestfold??

Ranger emnet

Astra-Driver

Anbefalte innlegg

:shake Har nå flytta fra Bø i Telemark til Tønsberg. Bil interressen er på topp og jeg lurer på hvor bilfolka holder til her i området.Cruisa rundt en del timer ikveld for å kikke, masse fine biler å se, men hvor er "hovedkvarteret"? I bø er det glatt 30 biler som råner opp og ned i gata til langt ut i morgentimene. Savner d. Er dette bare et bø-fenomen el er det bare jeg som ikke har vært på de rette plassene? HÅPER PÅ SVAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnet, hudro`n, easy24, esso kilen, esso kanalen. Er di stedene jeg pleier å være, å se folk. Har selv sett bø råninga, å kan vel egentlig skuffe deg med at det er ikke like mye her. Folk "henger" litt mer her. Skulle nok vært litt mer kjøring ja.

Ja har lagt til merke denna "henginga" ja...uff,må jo kjøre me bilane!hehe.va ein tur i horten også denne helga, virka egentlig bedre der, med tanke på råning. Fikk no tips om anebu også, men der va det ikkje ein sjel når eg kom. Må vel bare brenne heim t Bø hver helg eg har mulighet da?...:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har lagt til merke denna "henginga" ja...uff,må jo kjøre me bilane!hehe.va ein tur i horten også denne helga, virka egentlig bedre der, med tanke på råning. Fikk no tips om anebu også, men der va det ikkje ein sjel når eg kom. Må vel bare brenne heim t Bø hver helg eg har mulighet da?...:shake

hm ta turen til andebu hver torsdag ettermiddag.., har ikke vært der selv, men har hørt av kompiser at det pleier å være en del der..

ellers er ikke "råning" noe stort fenomen i vestfold..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sandefjord er det 2-3 stkk ved tempokrysset...

bare å innse det ... vestfold er ikke råner fylke... burde vel nesten flytte tilbake der bare pga det

Etter 3års studie blir det nok til at jeg flytter tilbake ja!;) Dere bør ta dere en tur opp til Bø å kikke ei helg!er ik mer enn halvannen time herfra.

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060802/NYHET/108020154/1089/_

Lenke til kommentar
Del på andre sider