TheMadDog Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Noen som har noe erfaring med denne? (Eller andre?) Lurer på og kjøpe en til min Stroker 15" (Gammle typen) Er klar over at dette ikke kommer til og spille pent, men det var ikke planen:) Skal ha noe som kan lage tilstrekkelig bråk og trykk:) Om noen har en ligende til salgs eller har noe annet kult til salgs er jeg interisert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Noen som har noe erfaring med denne? (Eller andre?) Lurer på og kjøpe en til min Stroker 15" (Gammle typen) Er klar over at dette ikke kommer til og spille pent, men det var ikke planen:) Skal ha noe som kan lage tilstrekkelig bråk og trykk:) Om noen har en ligende til salgs eller har noe annet kult til salgs er jeg interisert:) http://www.dreamtm.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Noen som har noe erfaring med denne? (Eller andre?) Lurer på og kjøpe en til min Stroker 15" (Gammle typen) Er klar over at dette ikke kommer til og spille pent, men det var ikke planen:) Skal ha noe som kan lage tilstrekkelig bråk og trykk:) Om noen har en ligende til salgs eller har noe annet kult til salgs er jeg interisert:) jupp, den kjenner vitil gitt... bruker 4 stk i en db bil... det funker bra det...bra forsterker til prisen iallefall...kiddie Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg