OndSofa Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Mener å huske det var på Torsdagen jeg sklidde forbi trafikkstasjonen på sluppen, sto så mye folk overalt at jeg trodde det var noe form for kontroll på gang :D Noen som var der? Ingenting som foregikk eller, bare tidsfordriv? :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 noen folk har jo den uvana å "campe" på biltilsynet neri der om natta da ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Tviler på at det er kontroller på selve BT, men man vet jo aldri. Og som hondaanders sier, det henger ganske mye folk der på kveldstid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 allti er det folk dær. bor på nidarvoll selv jeg, så jeg både hører og ser det. Når jeg jobber om natta, så begynner jeg 3, og da hender det seg at det står folk dær enda, på en vanlig uke dag :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hender jo titt og ofte det er teknisk kontroll av råners på Biltilsynet på sluppen.. Alltid de som ser mest shabby ut, og de som ser lavest ut som blir dratt inn :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Bare sånn obs : De står inne i hallen til BT med kamera og filmer de som burner .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg