stretch2 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Jeg kjøpte en gammel bil her for 2 år siden, var ment som et prosjekt og hadde store planer, det ble agt bort og bilen ble stuet bort.. Nå er ting på gang igjen men da jeg kjøpte bilen så skrev vi ingen salgsmelding, og personen som solgte meg bilen har ingen papirer eller data igjen på bilen.. Da er mitt spm, er det mulig og få sporet reg nr ut ifra karosseri nr? For har jeg et reg nr så kan jeg få underskriften hans og få regga bilen.. Hvordan sporer jeg reg nr fra serie/karosserinr på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ring Biltilsynet, oppgi chassisnummer og merke, så har du regnummer på sekundet. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takker så mye.. Visste ikke at det var så enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg