Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Flameboy Slaaaap helt av, selvfølgelig kommer jeg..... Er blakk så jeg må bare skaffe litt besinspenger først Få morra di til å legge en slant i postkassa som du pleier å gjøre! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Brandtenborg Få morra di til å legge en slant i postkassa som du pleier å gjøre! Hehe! hysj, kan da ikke si sånt..... har akkurat lånt penger til mobilregninga så jeg får nok ikke mer nå.... ser ut til å bli ett bra oppmøte hvis alle kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 møtes helt i sør enden på parkeringsplassen eller?? innkjøringa ifra alnabru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 er det noen som veit hvor mange som kommer sånn ca? Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZebrA Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 tar meg en tur jeg Siter 1997 Opel Omega B 2,5 TD 1997 3stk Opel Combo 1,7D 1973 VW 412 Variant 2002 Shortcar GSXR 750 1968 Opel Kadett B Olympia `2dr coupe vinyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by japsebil er det noen som veit hvor mange som kommer sånn ca? Håper det blir ca ti biler i allefall.. Tenkte jeg skulle ta med meg Fiestan, men nå ser det ut til at det kanskje blir salg av den i morgen ettermidag... Men det stopper ikke meg i å delta! Kommer i Merca i såfall. Tror det er best for bilen min blir mest sansynelig full! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hva?? Skal du selge go`yachten? Selge en framtidig klassiker?:D Hvor mye får du for den? 1.1 i kjerra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Hva?? Skal du selge go`yachten? Selge en framtidig klassiker?:D Hvor mye får du for den? 1.1 i kjerra? Den skal selges ja! Den går ikke under 6000,- Er vel ikke du som kjører den røde Fiestan på Nesodden vel? Den mk1 karrosseriet?? :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hehe, nei det er nok ikke det. Men jeg kjenner han som eide den før. Nå kjører han Peugeot 205 gti. Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror Fiestaen er lakket om til skikkelig giftgrønn ( sånn dodge hemi - farge ), det går en sånn her ute nå med sinnssykt anlegg og greier haha... Jeg har observert en rød XR2 i Ski, mmmm sier jeg bare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Hehe, nei det er nok ikke det. Men jeg kjenner han som eide den før. Nå kjører han Peugeot 205 gti. Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror Fiestaen er lakket om til skikkelig giftgrønn ( sånn dodge hemi - farge ), det går en sånn her ute nå med sinnssykt anlegg og greier haha... Jeg har observert en rød XR2 i Ski, mmmm sier jeg bare :) Hehe! For den jeg har sett på Nesodden var rød og så stod det "No Fear" i frontruta på den tror jeg. Så den for litt under en mnd siden hvis jeg ikke husker helt feil. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Riktig bil å ha "No Fear" - klistremerke på haha... Hvor fikk du tak i "Powerless"-merket? Spesialbestilt eller er det tilgjengelig ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Riktig bil å ha "No Fear" - klistremerke på haha... Hvor fikk du tak i "Powerless"-merket? Spesialbestilt eller er det tilgjengelig ellers? Fant på det helt selv! :D Er litt stolt av det for jeg har fått masse positive tibakemeldinger på det. Har blitt kjent med en fyr som lager alt du ønsker innen dekor. Det som er litt kjipt av og til er at du må sette det på selv... Men begynner å få teken på det! :D Så med andre ord kan du si det er spesialbestilt! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hadde du blitt forbannet hvis jeg kunne adoptert det merket? Fikk fryktelig lyst på det selv etter at jeg så bilen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Hadde du blitt forbannet hvis jeg kunne adoptert det merket? Fikk fryktelig lyst på det selv etter at jeg så bilen din.. Det er greit det! Hva kjører du selv forresten? Morro at noen liker ideene mine! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Hehe, nei det er nok ikke det. Men jeg kjenner han som eide den før. Nå kjører han Peugeot 205 gti. Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror Fiestaen er lakket om til skikkelig giftgrønn ( sånn dodge hemi - farge ), det går en sånn her ute nå med sinnssykt anlegg og greier haha... Jeg har observert en rød XR2 i Ski, mmmm sier jeg bare :) Hehe det er Kim-andre sin gift-grønne bil... Han har tilogmed skrevet KIM på panseret lol Makan til taper skal du lete leeeeeenge etter! Han kjører jo rundt uten lappen å da og det er vell ikke helt smart i en sånn bil. Jaja... jeg bare ler jeg! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg