Flameboy Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 han kjører nok ikke fiesta´n ikveld etter det jeg har skjønt.... nesten litt synd for det er sikkert siste gang han har den bilen når det er treff. Men da får vi bare vente og se åssen den poloen han skal "fikse" blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Flamenator: Tror du skal slappe av litt!! Du er nok så kjepphøy av og til du og! Hehe! Bare for å være litt ekkel kan jeg jo legge ut bilde av deg som du sendte meg her om dagen! Hehe! Og bare så du vet det så er det Nina som skal pryde forsetet i bilen min i dag! IKKE DU! :D :D VolvoRaggar: Innendørs?? Hehe!! Om jeg hadde kommet med Fiestan måtte du jo oppfordre folk til å komme ut å høste fruktene av det vakre synet av min Fiesta! :D :D :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 det er det jeg har sagt hele tida. Du er DRIT forelska i Nina, men du tør ikke innrømme det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Flameboy det er det jeg har sagt hele tida. Du er DRIT forelska i Nina, men du tør ikke innrømme det Du hadde ikke noe bedre å komme med nei! Du får fortelle a det i kveld da! Hehe! :D :D :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 har sagt det til a før, og da bare lo hu og sa at vi var morsomme. Tror nok ikke det er noe håp for deg der, så du får nok bare:jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Flameboy har sagt det til a før, og da bare lo hu og sa at vi var morsomme. Tror nok ikke det er noe håp for deg der, så du får nok bare:jerkoff Såså! Hu elsker Goldfinger! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Hva ble til i går? Skulle egentlig tatt meg en tur men ble ikke så mye av det.. var skutt etter jobben. Men neste gang.. da kommer jeg.. Fikk du forresten ut dashbordet ditt på benz'en Brandtenborg? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Det møtte opp en del biler! Var ca 10-15 biler tenker jeg. Men den kolonnekjøringa blei det heller lite av. Men det var kanskje like greit, for når vi kom til Jessheim var det ikke så mye liv alikevel... Var en full mann som hadde vunnet en bamse, og pariserhjulet tok kveldens siste tur og sånt. Når det gjelder dashbordet har jeg fått hvite hvordan jeg skal pelle det ut, men har ikke begynt på det enda. Tenker jeg kjøper ny speedometerwire før jeg begynner å skru! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Da gikk jeg jo ikke glipp av så mye.. men det hadde sikkert vært kult å møtt dere andre uansett. Skulle hatt hvite bakgrunner til speedometeret mitt selv, men er ikke så keen på å betale 699.- for dem.. er jo faen meg ikke annet enn papir jo! Skulle heller hatt mal og kunne skrivd dem ut selv.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by ClusterOne Da gikk jeg jo ikke glipp av så mye.. men det hadde sikkert vært kult å møtt dere andre uansett. Skulle hatt hvite bakgrunner til speedometeret mitt selv, men er ikke så keen på å betale 699.- for dem.. er jo faen meg ikke annet enn papir jo! Skulle heller hatt mal og kunne skrivd dem ut selv.. Tror det bare er å søke så finner du det her på forumet... Har vert en del tråder om det. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 var på strømmen det var et par stykker der,baltus kom med boran en tur oxo. var mye bedre å være på strømmen en å være på hadeland i hverfall, kan hende jeg tar meg en tur til helga oxo, for se hvordan det er på jobbe først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Var på Jessheim vi, men det var total bommert!! Hehe! Reiste til Lillestrømog Strømmen etterpå. Var dårlig med liv der og så vi tok oss en tur til byn til slutt... Skjedde jo ikke noe særlig mer der, men kvelden gikk jo! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 fikk ti'a til å gå ihverfall, synd jeg må kjøre 45 min for å komme meg dit da.. men men, moro er det ihverfall å møte folk å da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by taxidriver fikk ti'a til å gå ihverfall, synd jeg må kjøre 45 min for å komme meg dit da.. men men, moro er det ihverfall å møte folk å da.. Vaska bilen fikk du og! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 ja, måtte det da, hehe, hadde ikke vaska bilen på 2 dager, det var siden jeg hadde fått den igjen ifra lakkering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg