Gå til innhold

Kolonne fra Oslo til Jessheim?

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flamenator: Tror du skal slappe av litt!! Du er nok så kjepphøy av og til du og! Hehe! Bare for å være litt ekkel kan jeg jo legge ut bilde av deg som du sendte meg her om dagen! Hehe!

Og bare så du vet det så er det Nina som skal pryde forsetet i bilen min i dag! IKKE DU! :D :D

VolvoRaggar: Innendørs?? Hehe!! Om jeg hadde kommet med Fiestan måtte du jo oppfordre folk til å komme ut å høste fruktene av det vakre synet av min Fiesta! :D :D :D

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det møtte opp en del biler! Var ca 10-15 biler tenker jeg. Men den kolonnekjøringa blei det heller lite av. Men det var kanskje like greit, for når vi kom til Jessheim var det ikke så mye liv alikevel... Var en full mann som hadde vunnet en bamse, og pariserhjulet tok kveldens siste tur og sånt.

Når det gjelder dashbordet har jeg fått hvite hvordan jeg skal pelle det ut, men har ikke begynt på det enda. Tenker jeg kjøper ny speedometerwire før jeg begynner å skru! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg jo ikke glipp av så mye.. men det hadde sikkert vært kult å møtt dere andre uansett.

Skulle hatt hvite bakgrunner til speedometeret mitt selv, men er ikke så keen på å betale 699.- for dem.. er jo faen meg ikke annet enn papir jo! Skulle heller hatt mal og kunne skrivd dem ut selv..

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Da gikk jeg jo ikke glipp av så mye.. men det hadde sikkert vært kult å møtt dere andre uansett.

Skulle hatt hvite bakgrunner til speedometeret mitt selv, men er ikke så keen på å betale 699.- for dem.. er jo faen meg ikke annet enn papir jo! Skulle heller hatt mal og kunne skrivd dem ut selv..

Tror det bare er å søke så finner du det her på forumet... Har vert en del tråder om det. :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider