T O N Y Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kan du ikke sette på leksus lykter bak i samme slengen da^^ Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Litt O.T. men..kor kan man få kjøpe Xenon-lys til 740?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 greit det er stygt.. men la nå folk gjøre som dem vil selv med bila.. hadde alle vært like hadde det ikke vært no morro... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 henrix er ikke den smarteste jeg kjenner..... ;) hehe.. Han liker DUB altfor mye til å kjøre volvo!! :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 henrix er ikke den smarteste jeg kjenner..... ;) hehe.. Han liker DUB altfor mye til å kjøre volvo!! :P fuck deg a rebelle!:P hehe jeg er fan av japsebiler oxo ja;) men jeg vil ha volvo:) og det e mange gode grunner til det;) hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Litt O.T. men..kor kan man få kjøpe Xenon-lys til 740?? http://www.fremtidenslys.no Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 greit det er stygt.. men la nå folk gjøre som dem vil selv med bila.. hadde alle vært like hadde det ikke vært no morro... takker for støtten kompis:) bra å se at noen lar folk ha egne meninger!:win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg